svētdiena, 2019. gada 4. augusts

Sāku 11. /Beginne das 11.

bloga gadu. Jūlija pēdējā dienā pirms desmit gadiem izveidoju šo blogu. Tas ir mainījies, mainījusies varbūt esmu es pati, bet nemainīga ir palikusi mana interese par rokdarbiem. Veidot pašai un aplūkot citu veikto - tātad - apciemojot jūsu blogus.
*******
Šajās dienās pabeidzu pastkartes motīvu - atvaļinājums pie jūras. Motīvs no De fil en anguille, 15 DMC krāsu toņi. Ideja noformējumam ir, arī sagataves.
Blogjahr. Am letzten Julitag vor zehn Jahren habe ich diesen Blog begonnen. Er ist anders als am Anfang, anders bin ich vielleicht, aber das Interesse an Handarbeiten ändert sich nicht. Ich mache gern Handarbeiten und schaue gern, was andere machen, also ich besuche eure Blogs.
*******
In diesen Tagen habe ich den Postkartenmotiv aus De fil en anguille - der Urlaub am Meer beendet. Ich habe 15 verschiedene DMC Farbentöne, Aida 14  verwendet. Die Ideen für den Gestaltung habe ich, Zuschnitte auch. 

 Un tā sakrita, ka arī pati pabiju pie jūras. Tepat gan Rīgas jūras līcī.
Und ich war auch in dieser  Woche am Meer. Hier in Rigaer Bucht von der Ostsee.

*******
Te viens reciklēšanas darbiņš. Idejas par knaģu somiņu jau bija kaut kur manītas. Meitas sarafāniņš, jau sen nolikts malā. Dažas vīles un somiņa gatava. Te vēl kopā ar svārciņiem,
Hier eine Recyclingarbeit. Die Ideen über die Tasche für die Wäscheklammer habe ich schon irgendwo gesehen. Der Roch mit Träger von meiner Tochter, schon längst zur Seite gelegt. Etwas Arbeit mit der Nähmaschine und die Tasche ist fertig. Hier noch mit dem Rockteil, 
 un te jau kā somiņa.
und hier schon als eine Tasche.
*******
Vēl daži foto iespaidi no ekskursijas uz Latvijas rietumu pusi.
"Valguma pasaulē", protams, vislielākais "iespaids" pēdām pēc Baskāju takas iziešanas.
Hier noch einige Fotoeindrücke aus dem Ausflug nach Westlettland.  In der valgumapasaule.lv haben die Füße den großten "Eindruck" auf dem Barfusspfaden bekommen.
 Bet arī "Māksla mežā" ar iziešanu caur vārdu labirintu un pabūšanu Leonardo da Vinči oktagonā(kā mākslas objektu izveidojusi vācu māksliniece) ir iespaidīga. Mežā ir aplūkojamas Andra Apses(latviešu izcelsmes jaunzēlandietis) Jaunzēlandes ainavas un Andra Eglīša(Latvija) Latvijas ainavu un dzīvnieku lielformāta fotogrāfijas. "Māksla mežā" gan vēl joprojām tiek kārtota pēc jūnija vētras.
Vai šajā vārdu labirintā varat atrast manu vārdu vai arī savu?
Aber auch "Im Kunstraum im Wald" gab es interessante Eindrücke, zuerst das Namenlabyrinth, dann der Besuch vom Oktagon von Leonardo da Vinci(als Kunstwerk von der deutschen Künstlerin). Im Wald kann man in den Großformatfotos die Landschaften von Neuseeland  von Andris Apse(Neuseeländer aus Lettland gebürtig) und die Landschaften von Lettland und Tierfotos von Andris Eglītis (Lettland) anschauen. "Die Kunst im Wald" wird noch nach dem Julisturm in Ordnung gebracht.
Könnt ihr in diesem Namenlabyrinth meinen Namen oder euren finden?




Īss laiciņš tika atvēlēts arī Ķemeru nacionālajam parkam. Skats no putnu novērošanas torņa. Laipu uz pontoniem caur niedrēm arī izgājām.
Etwas Zeit haben wir auch dem Nationalpark Kemeri gewidmet. Der Blick von dem Vögelbeobachtungsturm. Auch den Steg auf den Pontons durch das Schilf sind wir auch gegangen.
Un vēl Salaspils botāniskais dārzs, tur šobrīd viskrāšņākās ir dālijas. Un arī dienziedes un flokši.
Und noch der nationale botanische Garten in Salaspils, dort sind am prachtvollsten die Dahlien. Auch die Tageslilien und Phloxe.

"Sturm"






9 komentāri:

erna-riccarda teica...

Schöne Handarbeiten und ebenso schöne Fotos eurem Ausflug und von wunderbaren Blumen - ja, in 10 Jahren verändert sich einiges, die Hobbies bleiben aber meist gleich, und Handarbeiten ist ein sehr kreatives und wunderschönes Hobby.
Liebe Grüße und auf weitere 10 Jahre :-)
Erna

Rita teica...

Eine wunderschöne Post! Handarbeit, Reisen, Blumen! Der Behälter aus dem Kinderkleid gefällt mir besonders gut.

Rita teica...

Und natürlich herzlichen Glückwunsch zum Jubiläum.

ceita teica...

Sveiciens bloga jubilejā! Mazliet pat samulsu no bloga jaunā izskata. Jūras bilde šķita tik redzēta, laikam vienā dienā būsim bijušas pie jūras! Jauku vēl atlikušo vasaras cēlienu un izturību turpināt šeit rakstīt nākamos gadus desmit!!!

Jutta teica...

10 Jahre - herzlichen Glückwunsch zum Bloggeburtstag.
Eine sehr hübsche Stickerei zeigst du uns, wunderschön.
Danke für die vielen Fotos von eurem Ausflug, meine Namen habe ich leider nicht gefunden, den gibt es bei euch sicherlich gar nicht ;-)
Liebe Grüße, Jutta

RitaGri teica...

Danke!
In unserem Kalender gibt es deinen Name, nur als Juta!

RitaGri teica...

Paldies par sveicieniem!
Bloga izskatu pamainīju, jau pasen, lai varētu izmantot atbildes funkciju komentāriem.
Pie jūras biju 1.augustā.

RitaGri teica...

Danke!

RitaGri teica...

Danke für die lieben Grüße!