svētdiena, 2015. gada 22. marts

"Otrā Elpa" - izskaņa un projekti/ "Zweiter Atem" - Ausklang und Projekte

 Peonijas vēl mitras uz auklas. Die Pfingstrosen noch nass auf der Leine.
 Te jau izgludinātas. Hier - schon gebügelt.
Pēdējā šūtā daļa. Der letzte gestickte Teil.
Tagad man jādodas piemērota rāmja meklējumos.
Projekts ir beidzies, lai dzīvo jauns projekts. Un par to jūs šeit noteikti varēsiet izlasīt.
Jetzt muss ich auf die Rahmensuche sich begeben.
Das Projekt ist zu Ende, es lebe ein neues Projekt. Und darüber werden sie hier bestimmt lesen.
*******
Zaru raksti jumta līniju burtnīcā. Atgriezusies ziema jau otrajā pavasara dienā.
Die Zweigenschrifte im Dachlinienheft. Der Winter ist schon am zweiten Tag des Frühlings zurückgekehrt.
Ceriņu pumpuri ir gatavi. Die Fliederknospen sind bereit.
Ar šo foto došos uz Augen-blick blogu pie Lottas, lai piedalītos fotoprojektā "Bunt ist die Welt". Šīs svētdienas tēma "Ir pavasaris. Daba mostas". Bet augšējais attēls atbilst iepriekšējās svētdienas tēmai "No apakšas uz augšu". Fotografējot nezināju par šo projektu, bet, pastaigājot pa projekta "Burtu vēstules" blogiem un nogriežoties uz citām taciņām, tur nokļuvu.
Mit diesem Foto gehe ich zum Blog Augen-blick bei Lotta, um am Fotoprojekt "Bunt ist die Welt" teilzunehmen. Das Thema von diesem Sonntag ist "Es ist Frühling. Die Natur erwacht". Aber das obere Bild passt zum Thema des vorigen Sonntags "Von unten nach oben".  Als ich die Fotos aufgenommen habe, wusste ich über dieses Projekt nicht, aber ich machte einen Spaziergang durch die Blogs, die am Buchstaben-Briefe Projekt teilnehmen und ich habe auch in andere Blogs eingebogen, so gelang ich bei Lotta.

7 komentāri:

Manja A. teica...

Große klasse, Rita!! :-)
glG, Manja

Anonīms teica...

malacis, šūšanu tā saplānoji, lai pabeigtu tieši laikā! Jauks zieds Tev sanācis :) Jā, arī pie mums pēkšņi ļoti auksts kļuva, pat ziemā tik auksts nebija...

Kanopamy teica...

Wunderschön sieht deine Pfingstrose aus, liebe Rita!
Einfach herrlich, jetzt nur noch der passende Rahmen und Du kannst dich daran erfeuen.

Liebe Grüsse, Karola

Andrea Karminrot teica...

Deine Pfingstrose ist ja super! So möchte ich auch mal sticken können.
Ich wünsche dir einen schönen Wochenstart,
Andrea

RitaGri teica...

@ agiistar
Neplānoju jau, bet re, cik plānveidīgi izdevās!
@ Manja, Kanopamy, Andrea Karminrot
Danke für die guten Worte!

RitaGri teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
merlecolibri teica...

beau travail pour cette pivoine !
beaucoup de patience et d'application !
Monique