svētdiena, 2017. gada 24. decembris

Sveicieni../Grüße..

 .. Ziemassvētku vakarā!
Neskatoties uz saspringtām darba dienām, Ziemassvētki pienāca mierīgi. Jā, tas jau atkarīgs no tā, kā mēs apkārtējo uztveram.
Ziemassvētku sveicienam pievienoju pāris darbiņus Ziemassvētku noskaņās, kam varēju atlicināt laiku, un kas ir nonākuši pie saņēmējām.
 .. am Weihnachtsabend!
Trotz der gespannten Arbeitstagen, kamen Weihnachten ganz ruhig an. Ja, das hängt auch davon, wie wir um sich alles auffassen.
Dem Weihnachtsgruß lege ich einige Arbeiten in der Weihnachtsstimmung, für die ich die Zeit finden konnte, und die zu den Empfängerinnen angekommen sind.
 Aplokšņu noformēšanai izmantoju krāšņos svētku reklāmu izdevumus. Tātad reciklēju. 
Für die Ausgestaltung der Umschlagen habe ich die prachtvollen Werbungsausgaben zum Fest genutzt. Also Recycling.
Mana mazā dāvaniņa Ziemassvētku apmaiņas projektā Evijai krustduriens.lv lapā . 
Mein kleines Geschenk im Weihnachtswichtel im Forum www.krustduriens.lv( im Kreuzstichforum) für Evija.
Vienīgais apsveikums ar izšuvumu. Die einzige Karte mit Kreuzstich.

Bet šī eglīte ir kopdarbs, kas saucas "Labdarības stunda". Skolēni kopā ar skolotājiem gatavoja apsveikumus, izzāģēja, slīpēja un nokrāsoja un izrotāja eglītes, cepa kūkas, un to visu aizveda mūsu pagasta vecajiem ļaudīm, kas savas vecumdienas pavada pansionātā. Tur dāvanas tika papildinātas ar dziesmām. Šī ir manas klases eglīte.
Aber dieses Weihnachtsbaum ist eine gemeinsame Arbeit, die auch "Wohltätigkeitsunterricht" nennen kann. Die Schüler zusammen mit den Lehrer/innen haben die Weihnachtskarten gebastelt, die Weihnachtsbäume gesägt, geschliffen, bemalt und geschmückt, die Kuchen gebackt, und das alles haben sie für den alten Leute aus unserer Gemeinde gebracht, die ihr Alter im Alterheim verbringen. Dort wurden die Geschenke mit Liedern ergänzt. Dieses Weihnachtsbaum ist von meiner Klasse.
Un noslēgumā kas salds. Šos Ziemassvētku cepumus cepu pirmo reizi pēc šīs receptes.
Und zum Schluss was Süßes. Diese Plätzchen habe ich zum ersten Mal gebackt, nach diesem Rezept.

3 komentāri:

Klaudia teica...

Liebe Rita,

*•✰。✰ ✰ 。✰ •* ˚˚ *•✰。✰ ✰ 。✰ •* ˚˚ *•✰。✰ ✰ 。✰ •* ˚˚ *•✰。✰ ✰ 。✰ •*
Ich wünsche dir auch, ein frohes und besinnliches Weihnachten, im Kreise deiner Lieben!
Merry Christmas

Liebe Grüße Klaudia
˚ *•✰。✰ ✰ 。✰ •* ˚

Rita teica...

Frohe Weihnachten , Rita!
Danke für die Idéen!

oaija teica...

Jūtos ļoti aizkustināta, ka man tikusi vienīgā izšūtā kartiņa!!! PALDIES!Lai Tev jauks Jaunais gads!