sestdiena, 2017. gada 30. decembris

2017 - apkopojums/ 2017 - Zusammenfassung

Izrādās šim gadam nav bijis nekādu rokdarbu plānu un vēlmju - vismaz šeit uzrakstītu. Tā tie darbiņi atnāca darāmi - domājot par citu un savu prieku.
Es stellte sich heraus, dass ich keine Pläne und Wünsche für dieses Jahr  hier im Blog geschrieben habe. So kamen auch die Arbeiten - als ich über Freude für andere und für mich dachte.
Krustiņdarbi - viens liels, otrs mazāks un daži mazi. 
Die Kreuzsticharbeiten - eine große, zweite - kleiner und einige klein.
 Agrāk izšūti - šogad noformēti. 
Früher ausgestickte Motive und das Bild - in diesem Jahr fertiggestaltet.
 Radoši ar papīru un citi noformēšanas darbiņi. 
Kreativ mit Papier und andere Bastelarbeiten.
 Sadarbībā ar šujmašīnu. 
In der Zusammenarbeit mit Nähmaschine.
 No jums saņemtie rokdarbi un dāvana rokdarbu darināšanai. Bet man šķiet, ka kādu saņemto neesmu nofotografējusi. 
Die Handarbeiten und ein Geschenk für das Handarbeiten, die ich von euch bekommen habe. Aber mir scheint es, dass ich vielleicht nicht alle fotografiert habe. 
Un šeit īss darbu vēlmju saraksts jaunajam gadam:
- sašūt zīmuļu rulli(pasūtījuma darbiņš),
- izadīt sev jaku no baltās vilnas dzijas,
- turpināt izšūt asteres,
- turpināt tamborēt kvadrātiņus,
- izšūt uzdāvināto komplektu,
- izšūt motīvus apsveikuma kartītēm,
- un citi, ko vēl šeit nevar uzrakstīt uz papīra ietērpt vārdos.
Und hier eine kurze Arbeitenwunschliste für das neue Jahr:
- eine Stifterolle nähen(eine Bestellung),
- aus weißer Wolle für mich eine Jacke stricken,
- die Astern weiter aussticken,
- die Quadrate weiterhäkeln(ein UFO),
- das geschenkte
- die Motive für Grußkarten aussticken,
- .. und Anderes, was man noch nicht hier auf Papier  in Worte fassen kann.
*******
Jauku šī gada izskaņu! Laimīgu Jauno gadu!
Einen schönen Ausklang des Jahres 2017! Ein glückliches neues Jahr! 

3 komentāri:

Rita teica...

Du hast 2017 wirklich viel geschafft!

Es macht mir immer Spass, bei dir herumzuschauen.

ceita teica...

Prieks par krustiņdarbiem! Tā vien kārojas man arī pakrustiņot. Ceru, ka Hela ar savu Zsv rotājumu projektu mani iekustinās, tad jau paliks gaišāks un būs ok.
Laimīgu un radošu Jauno gadu! Lai viss izdodas!

Klaudia teica...

Liebe Rita,
schön Dinge sind fertig geworden....und fürs neue Jahr hast du dir Schönes vorgenommen!Ich werde wieder schauen bei dir;-)

Ich wünsche dir und deinen Lieben, auch einen guten Rutsch
... und ein gesundes, glückliches und kreatives Neues Jahr 2018!

Liebe Grüße Klaudia