sestdiena, 2017. gada 16. decembris

Pirmās Ziemassvētku dāvanas/ Die ersten Weihnachtgeschenke

Šogad vēlējos iesaistīties Ziemassvētku dāvaniņu apmaiņas projektā, ko organizē meitenes mūsu lapiņā www.krustduriens.lv. Varbūt dāvaniņas gatavošana sanāca tāda sasteigtāka lielajā aizņemtības gūzmā. Bet darināju to no sirds, arī papildinājums tika pievienots tāds, ko man patiktu saņemt. Dāvaniņu nosūtīju. Un vakar saņēmu arī savu pārsteigumu. 
Atveru paciņu, un tur ceitas darinātie brīnumskaistie eglīšu rotājumi - izšūti, tamborēti un izrotāti.
In diesem Jahr mochte ich an dem Weihnachtswichtel auf unserer Kreuzstichseite www.krustduriens.lv teilnehmen. Vielleicht war das Geschenkbasteln für mich irgendwie stressiger in der von verschiedenen Arbeiten gefüllten Zeit. Aber ich habe es vom Herzen gemacht, auch die Beilage war so, was mir selbst gefallen würde. Mein Wichtel wurde abgeschickt. Und gestern bekam ich mein Geschenkpäckchen.
Ich öffne es, und dort finde ich von ceita gemachten wunderschönen Weihnachtsschmuck - ausgestickt, gehäkelt und geschmuckt.
 Te viss paciņas saturs. Tik dzīvespriecīgi! Hier der ganze Inhalt vom Päckchen. So lebhaft.
 Skaistie rotājumi! Der schöne Schmuck!
 Saulainas un mīkstas zeķītes. Sonnige und weiche Söckchen.
 Šo izšūto mīlīgo sveicienu saņēmu no savas vēstuļdarudzenes Aijas, viņas vaļasprieks arī ir izšūšana.
Diesen lieblichen Gruß habe ich von meiner Brieffreundin Aija bekommen, ihr Hobby ist auch das Aussticken.
 Bet šis ir ceļojis tālāk, no vācu vēstuļdraudzenes Imkes Londonā. 
Aber dieser Gruß hatte einen weiteren Weg gemacht, von meiner deuteschen Brieffreundin Imke  aus London.
 Skaistajiem, no dažādām pasaules daļām nākušajiem apsveikumiem jābūt aplūkojamiem visu svētku laiku! Tālāko sveicienu šobrīd vairāk.
Die schönen Grußkarten, die von verschiedenen Weltteilen gekommen sind, sollen die ganze Festzeit besichtigt werden! Die aus weiteren Ländern sind heute mehr.

6 komentāri:

Sigita teica...

Ļoti skaista dāvana no Ceitas! Gan dāvanas, gan apsveikumi rada pievienoto svētko sajūtu. :)

Diāna teica...

Nudien brīnišķīgi, un, kā jau raksta Sigita, tiešām rada svētku sajūtu.

Klaudia teica...

Liebe Rita,
so zauberhafte Wichtelgeschenke hast du bekommen und auch die Karten gefallen mir sehr gut. Habe viel Freude daran!

LG und einen schönen 3.Advent wünscht dir,
Klaudia

Manja A. teica...

Tolle Arbeiten.
LG, Manja

Rita teica...

Das sieht alles so weihnachtlich aus!

ceita teica...

Man prieks, ka Tev patika! 💖💖💖💖💖