ceturtdiena, 2010. gada 18. februāris

1000 apmeklējumi/1000 Besuche

1000 apmeklējumi no novembra, bet tā kā blogs ir izveidots jūlijā, to ir vēl vairāk. Paldies!
Pagaidām dāvaniņu nepiedāvāju, bet apsveru, ko es varētu dāvināt maniem ieinteresētajiem un mīļajiem apmeklētājiem. Un tas varētu būt uz bloga 1.dzimšanas dienu.
Ich habe schon 1000 Besuche vom November, aber mein Blog besteht seit Juli, das bedeutet, dass sie mehr sind! Danke!
Ich biete noch kein Candy an, aber ich überlege, was ich meinen interessierten und lieben Besuchern schenken könnte. Und das konnte zum 1.Bloggeburtstag sein.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Herzlichen Glückwunsch zu sovielen Besuchern!
Mach weiter so!
:-)
lg
Angie

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Novelet laimi tavas 1000 apmeklejumi...Dzintra♥x