ceturtdiena, 2021. gada 1. aprīlis

Pavasara dāvaniņu apmaiņa I/Geschenketausch im Frühling I

Ar lielu vēlmi, bet ar nelielām šaubām projekta īstenošanai līdz galam, tomēr krustduriens.lv pavasara apmaiņas projektā iesaistījos. Mana dāvaniņa saņēmēju ir sasniegusi, bet to parādīšu nākamajā ziņā, bet vakar pārsteiguma dāvaniņa sasniedza mani. Nu veram kastīti vaļā, un kārtu pa kārtai izņemam sagādāto pārsteigumu.
Mit großem Wunsch, aber mit kleinem Zweifel, ob ich das Projekt in vollem Umfang schaffe, habe ich mich zum Tausch gemeldet.  Mein Geschenk hat die Empfängerin erreicht, aber das zeige ich im nächsten Post, aber gestern hat das Überraschungsgeschenk mich erreicht. 
Nun öffnen wir die Schachtel und nehmen wir Schicht  für Schicht die besorgte Überraschung.
Te viss kopā - zaķastes manā puķudārzā būs pirmo gadu, arī adatainās asteres šogad nebiju iegādājusies, marcipāns -viens no maniem mīļākajiem saldumiem, kokvilnas diedziņi - kādam košam darbiņam, olu svecītes - svētku noskaņai, labs kosmētiskais palīgs un komplektiņš ar tamborētiem krūzīšu paliktnīšiem. To visu ar mīļiem sveicieniem sūta aste (Instagram konts).
 Hier alles zusammen - das Hasenschwanzgras wird in meinem Garten zum ersten Mal wachsen, auch die Nadelasternsamen habe ich nicht gekauft, Marzipan ist eine von meinen Lieblingssüßigkeiten, Baumwollgarn - für eine bunte Arbeit, Eierkerzen für die Feststimmung, ein guter Kosmetikhelfer und ein Set von gehäkelten Untersetzern. Das alles mit lieben Grüßen von aste oder auf Instagram als agnesestein.
Te paliktnīši. Tie varētu būt arī skaists rotājums galda klājumam.
Hier sind die Untersetzer. Sie können auch als schöner Schmuck fürs Tischdecken sein.
Un paliktnīšu "kūciņa". Liels paldies, aste, par sarūpēto pavasara pārsteigumu!
Und hier das "Untersetzerkuchen".
Vielen lieben Dankeschön an aste für die besorgte Frühlingsüberraschung!

1 komentārs:

Rita teica...

Was für ein liebes Päckchen!

Frohe Ostern!