sestdiena, 2021. gada 3. aprīlis

Lieldienu zaķa darbnīcā/ In der Werkstatt vom Osternhasen

Ja  darbnīca ir Ziemassvētku vecītim, kāpēc lai tāda nebūtu Lieldienu zaķim!

Kad uzņemos Lieldienu zaķa pienākumus, tad dāvanas noformēšanai un olu slēpšanai gribas kādus rotājumus. Diemžēl neviens gan neatbrauks meklēt olas. Bet viena ideja par meklēšanu ir radusies! Ideja rotājumiem no kāda dziju internetveikala. 

Wenn der Weihnachstmann eine Werkstatt hat, warum hätte ja Osterhase keine!

Wenn ich die Pflicht von Osternhase auf sich nehme, dann mochte ich für das Geschenk und Eierverstecken auch Schmuck machen. Leider kommt auch diesmal niemand zum Eiersuchen. Aber ich habe schon eine Idee für das Suchen! Die Idee vom Schmuck von einem Garninternetgeschäft.






Priecīgas Lieldienas!
Frohe Ostern!

2 komentāri:

Rita teica...

So bunt und frühlingshaft!

Frohe Ostern!

erna-riccarda teica...

Frohe Ostern auch für dich, der Osterhase war seeeehr fleißig ;-)
Liebe Grüße Erna