pirmdiena, 2019. gada 25. novembris

Rudens rokdarbu bingo 4 - Bingo!/ Herbsthandarbeitsbingo 4 - Bingo!

Tomēr vienu bingo izspēlēju. Jāsaka gan, ka likās - darbs vispirms, tad izklaides un ka neizdosies paspēlēties. Bet šīs rokdarbu "izklaides" man ir tik nepieciešamas. Līdzsvaram. Tikai šobrīd tie svari ļoti nosvērušies darba virzienā.
Ich habe doch ein Bingo erreicht. Ich muss gestehen, dass ich dachte, dass ich es nicht schaffe, weil zuerst die Arbeit, dann das Spiel, und dass ich keine Zeit fürs Spielen haben werde. Aber dieses "Handarbeitsvergnügen" brauche ich sehr. Fürs Gleichgewicht. Nur zur Zeit senkt die Waagschale zur Arbeitsseite.
Tātad vēl pāris lauciņi:
- sakārtot rokdarbu darba vietu, materiālus
Kad šuvu šim grozam oderīti, tad nolēmu, ka grozs būs tikai aktuālajam darbam. Tā, lai kamolītis var brīvi ritināties, kad adu vai tamborēju. Kamoli sakrājušies, bet ilgu laiku neviens neritinās... Tad nu sagādātās dzijas ieliku plauktā, bet atstāju tikai diegu galiņu un atlikumu trauku un aktuālo darbu.
Also noch einige Felder:
- Aufräumen
Als ich das Futter für meinen Handarbeitskorb nähte, habe ich beschlossen, dass der Korb NUR für die aktuellen Arbeiten sein wird. So, dass der Knäuel frei beim Häkeln oder Stricken rollen kann. Die Knäuel sind so viele, aber schon lange Zeit keiner rollt sich... So habe ich den Garn ins Regal gestellt, aber im Korb blieb nur die Dose für Garn- und Stoffreste und aktuelle Arbeit.


Tātad aktuālais darbs:
- tamborējums. Jau sen vēlējos Ziemassvētku apsveikumiem satamborēt dažādu pārsliņu veidus. Tad nu ķēros klāt, ar tiešām smalku tambordiegu un tamboradatu.
- un tas bija mans izaicinājums. 
Jo tamborēt ar tik smalku diegu, man tik veikli neizdodas. Bet centos.
Also die aktuelle Arbeit:
 - die Häkelarbeit
Schon längst wollte ich für die Weihnachtskarten verschiedene Schneeflockenarten häkeln. So ging ich an die Arbeit, mit wirklich feinem Häkelgarn und Häkelnadel.
- und das war meine Herausforderung.
Weil das Häkeln mit so feinem Garn nicht ganz so mein Ding ist. Aber ich war eifrig.

Un te vēl trīs lauciņi, kas veido Bingo:
Und noch drei Felder, die Bingo machen:
- reciklēt, izmantot vēlreiz - iesaiņojuma materiāli apsveikumam
- etwas recyclen - die Buchstaben aus Einpackungskarton
 - rokdarboties Mārtiņdienā
- am Martinstag handarbeiten
- rokdarboties, našķojoties ar kūku
- bei Kuchen und Getränk handarbeiten
Hier andere Bingospielposts:
Bingospiel 3Bingospiel 2Bingospiel 1.

1 komentārs:

Rita teica...

Wow, die Schneeflöckchen sind aber süss! Schön dass die "Vergnügungszeit" auch so schöne "Nebenprodukte" hervorbringt.:)