pirmdiena, 2019. gada 11. novembris

Rudens rokdarbu bingo 3/ Herbsthandarbeitsbingo 3

Vakar bija Mārtiņdiena. Bet sestdien biju iesākusi jaunu darbiņu. Tā nu varēju svētdien nedaudz padarboties un pēc tam atzīmēt vienu lauciņu Rudens rokdarbu bingo spēlē:
- rokdarboties Mārtiņdienā,
un tad vēl vienu:
- Ziemassvētku dāvana - tā gan taps vēl līdz galam un rezultātu parādīšu tad ap Ziemassvētkiem.
Gestern war der Martinstag. Aber am Samstag habe ich eine neue angefangen. So konnte ich am Sonntag ein wenig handarbeiten und danach ein Bingofeld ankreuzen:
- am Martinstag handarbeiten,
und dann noch  ein Feld:
- das Weihnachtsgeschenk - es braucht noch die Zeit, um es fertig zu machen und das Ergebnis zeige ich dann um Weihnachten

Tāds ir dienas darba rezultāts. Vēl jau atlicis izšuvums ar zeltīto diegu un darba noformējums. To tad pamazām. Šeit varētu pievienot vēl vienu krustiņu bingo spēlē - izaicinājums. Jo šūt ar metālisko diegu vienmēr ir pacietības izaicinājums. Bet tā kā ar šādu diegu šuju ne pirmo reizi, tad esmu jau apguvusi knifiņus, kā to savadīt.
So ist das Ergebnis von diesem Tag. Noch muss ich mit dem goldenem Garn aussticken und alles gestalten. Das dann allmählich. Hier könnte ich noch ein Kreuzchen im Bingospiel hinzufügen - eine Herausforderung. Weil das Aussticken mit dem Metallgarn immer Geduld verlangt. Aber da ich mit solchem Garn schon früher ausgesticht habe, weiß ich ihn zu bändigen.
Ar kuru lauciņu līniju varētu turpināt? Trīs iespējas...
Mit welcher Felderlinie könnte ich fortsetzen? Es gibt drei Möglichkeiten...
*******
Mārtiņdienā dabā. 
Vēl atlikušie dzeltenās krāsas triepieni lapeglēs,
Der Martinstag in der Natur.
Noch etwas von der gelben Farbe in Lerchen,
un sarkanie triepieni čīkstenēs.
und rot in Fetthennen.

1 komentārs:

Rita teica...

Rot und Gold sehen so effektvoll nebeneinander aus.
Auch schöne Farben in der Natur hast du gefunden.