ceturtdiena, 2012. gada 27. decembris

Ziemassvētku pasts/ Weihnachtspost




Ziemassvētkos saņēmu daudzus apsveikumus, kas sūtīti pa pastu, lielākoties no saviem vēstuļdraugiem. Bet šodien pienāca kāda īpaša vēstule. Karola no bloga "Zwischen Freizeit und Leidenschaft" izšuj, arī skaistas aploksnes, kuras reāli tiek sūtītas pa pastu. Nu tāda no tālās Francijas šodien bija iekritusi manā pastkastītē. Sniegavīriņi svētku tērpos un uz slidām, nu tieši kā šodien, kad mazāki ceļi pēc Ziemassvētku lietus ir līdzīgi slidotavām. Pievērsiet uzmanību, kādā īpašā "mētelītī" bija ielikta šī aploksne. Mūsu pasts gan kaut ko tādu diezin vai piedāvātu... Un pastmarka uz "mētelīša" arī ar izšuvumu... 
Paldies, Karola, patiess prieks par šo vēstuli - īsta medusmaize izšuvējai un vēstuļrakstītājai! Man jau idejas rosās pa galvu, ko es varētu izšūt atbildes vēstulei! Bet, kur es dabūšu tādu "mētelīti"?...
Zu Weihnachten habe ich viele Weihnachtsgrüße per Post bekommen, die meistens meine Briefreundinnen und Brieffreunde schickten. Aber heute ist ein besonderer Brief angekommen. Karola mit dem Blog "Zwischen Freizeit und Leidenschaft" stickt aus, auch schöne Briefumschläge, die wirklich per Post geschickt werden. Nun ist ein solcher Brief aus dem weiten Frankreich heute in meinen Briefkasten eingeflogen. Die Schneemännlein in Festanzügen und auch auf den Schlittschuhen, die heute auf unseren Wegen nach den Weihnachtsregen wirklich nützlich sind. Schaut aufmerksam, welches "Mäntelchen" diesen Briefumschlag hatte. Unsere Post würde so was nicht anbieten... Und die Briefmarke auf dem "Mäntelchen" auch "ausgestickt"....
Vielen Dank, liebe Karola! Ich bin echt über deinen Brief erfreut, das war ein echtes Honigbrot für mich, weil meine Hobbys Aussticken und Briefeschreiben sind. Ich habe schon die Ideen, was ich auf dem Antwortbrief aussticken kann! Aber, wo kriege ich solches "Mäntelchen"?....

4 komentāri:

Elīnas brīvlaiks teica...

Skaists sveiciens :) es domāju, ka varbūt var kā sīkpaku ielikt "kabatiņā". bet nu jā - laikam tomēr protestēs, jo zīmogu uz tās neuzlikt

Kunzfrau teica...

Der ist in der Tat ganz duper! Tolle Arbeit!

Lieben Gruß
Marion

ceita teica...

Cik skaisti!!!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

ļoti neparasti und skaists!