svētdiena, 2012. gada 16. septembris

Sveicieni rudenīgā noskaņā/ Grüße in der Herbststimmung

Jau divas nedēļas lielāki un mazāki dzērvju kāši dodas Teiču purva virzienā, lai sapulcētos un dotos uz dienvidiem. 
Schon zwei Wochen große und kleine Züge der Kraniche begeben sich in die Richtung von Teiči Sumpf, um zusammen nach Süden zu fliegen.

Vislabāk ir lasīt dzērvenes, kad ir apmācies. 
Am besten geht da Moosbeerensammeln, wenn es bedeckt oder bewolkt ist


Dzērvenes šogad skaistas - lielas. Die Moosbeeren sind in diesem Jahr schön - groß.
*******

Šādu sveicienu es saņēmu no meitas izlaidumā. Aizdedzinu, kad man paliek skumjāk ap sirdi pēc meitas aizbraukšanas uz viņas jauno skolu un dzīves vietu.
Dieses Geschenk habe ich von meiner Tochter in ihrer Abschlussfeier der 9.Klasse bekommen. Ich entzünde die Kerze, wenn mir trauriger wird, wenn sie am Wochenende zur ihrer neuen Schule und in den neuen Wohnort fährt.

2 komentāri:

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Ak Rita šie ogas izskatās garšīgi! Es saprotu, cik skumji tas ir, kad bērns pārceļas prom no mājām ... Man bija tikai pats 2 reizes!

Andrea teica...

Ein wunderschönes GEschenk, ich bewahre die Schulgeschenke meiner Kinder auch gut auf.

LG Andrea