svētdiena, 2015. gada 1. februāris

"Otrā Elpa" - 3.nedēļa un svētdienas krāsas/ "Zweier Atem" - 3.Woche und die Sonntagsfarben


No pelēkbrūnajiem toņiem pārgāju uz zaļajiem, tad pabeidzu pelēkbrūnos un turpināju ar rozā. Krustdūrienu skaits ir lielākais šajās trīs nedēļās. Pagājušajā tie bija 1159 krustiņi. Šonedēļ tāds man ļoti zīmīgs skaitlis.
Nach den graubraunen Tönen setzte ich grünen fort, dann habe ich die graubraunen beendet und mit rosa fortgesetzt. Die Kreuzstichzahl ist die größte in diesen drei Wochen. In der vorigen Woche waren die 1159 Kreuzstiche. Aber in dieser Woche eine für mich bezeichnende Zahl.
*******
Baltā, baltā svētdienā - krāsainas kartiņas februāra jubilāriem.
In einem weißen Sonntag - bunte Karten für die Februarsgeburtstagskinder.









5 komentāri:

Agnese St. teica...

Kāds dzīvīgums, kad parādījušies zaļie toņi! Burvīga rozīte aug...

ceita teica...

Skaists process, rezultāts būs lielisks!!!

Manja A. teica...

...sehr schöne Arbeiten.
Ich freue mich auf das fertige XXX-Bild! ;-)
Liebe Grüße und eine gute Woche, Manja

Rita teica...

Du hast an dem Rosenbild richtig viel geschafft.

Anonīms teica...

Vienmēr uz šī dizaina darbiem skatos ar sajūsmu - man tie ļoti, ļoti patīk. Tavs zieds "plaukst" ļoti dzīvīgs.
papele