sestdiena, 2012. gada 31. marts

Pavasara apmaiņas projekts/ Frühlingswichtel

Krustduriens.lv lapā tika organizēts pavasara apmaiņas projekts - maināmies ar jebkādā tehnikā veidotu adatu spilventiņu. Man bija prieks veidot adatu spilventiņu pichupelei. Viņas pārsteigums mani sasniedza vakar.
In unserem Forum auf der www.krustduriens.lv wurde der Frühlingswichtelprojekt organisiert, wir konnten die Nadelkissen in der beliebigen Handarbeitstechnik machen und tauschen. Ich hatte die Freude für pichupele ein Biscornu zu machen. Ihre Überraschung hat mich gestern erreicht.
Atverot pārsteigumu pilno kastīti! Beim Öffnen des überraschungsvollen Päckchens!
Burvju kastītes bagātības: adatu spilventiņš- zieds, vēstule uz ļoti skaista papīra, apsveikums, gardums+piekariņš ar izšuvumu Art Deco stilā, atslēgu piekariņi, kur ievietot izšuvumus, grāmata "Dekoratīvi auduma ziedi" un rotājumi Lieldienām.. Pichupele ir ļoti uzmanīgi izraudzījusies dāvaniņas. 
Paldies, mani viss iepriecināja! 
Die Schätze des Wunderpäckchens: Nadelkissen-Blume, der Brief auf einem schönem Briefpapier, Osternkarte, Leckerei, Schlüsselanchenger mit der Stickerei im Art Deco Stil, Schlüsselanhänger für Ausstickarbeiten, das Buch "Dekorative Stoffblumen" und Osterndeko. Pichupele hat sehr aufmerksam die Geschenke für mich ausgesucht. Mich hat alles erfreut!
Adatu spilventiņš - zieds, tik pavasarīgs! Nadelkissen-Blume, ganz in Frühlingsstimmung!
Man būs jauns atslēgu piekariņš!Ich habe jetzt einen neuen Schlüsselanhänger!
Ceru, ka tev patika mans biskornītis "Strazdus gaidot", Sylvia Kuhnert dizains, un no nelielā pielikuma taps atkal kaut kas skaists. Ich hoffe, dass pichupele mein Biscornu "In Erwartung auf Stare", Design von Sylvia Kuhnert, gefällt. Und im Geschenk - "Rohstoffe" für neue Kunstwerke von pichupele.

1 komentārs:

Sarkanā Biete teica...

Tie biskornīši mani fascinē! Es par tādu esamību uzzinaju tikai relatīvi nesen, bet tā forma mani uzreiz apbūra! Skaisti!