piektdiena, 2011. gada 25. marts

Pavasarīgs adījums/ Eine Strickarbeit für den Frühling

Pirmdien man zvana radiniece un jautā, vai es varētu izadīt cepuri. Es jautāju, vai mazbērniem? Nē, viņai māsa esot atvedusi dziju, un viņa gribētu sev. Uzņēmos šo darbiņu, divos vakaros uztapināju. Tā kā bija iedotas trīs krāsas, tad jautājums bija, kā tās savienot ar rakstu un kādu. Tāds nu ir rezultāts. Dzija -100% aitas vilna. Pavasaris būšot garš un auksts, tā šodien varēja spriest pēc Māras dienas...
Am Montag ruft mich meine Tante an und fragt, ob ich eine Mütze stricken kann. Ich frage, ob für Enkel? Nein, sie hat von ihrer Schwester viel Garn geschenkt bekommen und sie möchte für sich selbst. Ich habe diesen Auftrag aufgenommen, und an zwei Abenden war sie fertig. Da ich die Wolle in drei Farben bekam, dann war die Frage, wie und mit welchem Muster ich sie verbinde.Und so sieht sie fertig aus. Der Garn - 100% Schafswolle. Der Frühling wird noch lang und kalt sein, so wurde heute am Frühlingsmariatag vorgesagt...

Nav komentāru: