piektdiena, 2010. gada 15. oktobris

Pagājušās piektdienas ekskursija/ Der Ausflug am vorigen Freitag

Šodien beidzot ir iespēja parādīt dažus pagājušās piektdienas ekskursijas mirkļus. Heute habe ich endlich die Möglichkeit, die Momente aus dem Ausflug des vorigen Freitags.
Mēs cēlāmies ar pārceltuvi pāri Daugavai. Lēca saule, uz Daugavas gūlās miglas vāli un garoja ūdens. Wir sind mit der Fähre über Daugava gefahren. Die Sonne ging auf, die Nebeschwaden legten sich auf der Daugava und das Wasser dampfte 
Keramikas darbi Zasas jaunajā Amatnieku mājā. Die Tonwerke im neuen Handwerkerhaus in Zasa.
Bebrenes amatnieku darinājumi Bebru mājā Dvietes palienē. Die Kunstwerke von Handwerkern im Biberhaus - Museum von Bebrene.
 Gārsenes pils podiņu krāsns ar skaistajiem holandiešu podiņiem un es... Das Kachelofen mit schönen holländischen Kacheln im Schloss Gārsene. Und ich...
 Gārsenes dabas parka savdabīgie koki. Die eigenartigen Bäume im Naturpark Gārsene.

 Savvaļas zirgi Dvietes palienes auzsargājamajā teritorijā. Die wilden Pferde im Schutzgebiet von Hochflutbett Dviete.
***
xxx stundas- šuvusi neesmu...., bet izadīju meitai cepurīti. Pirmo variantu - beretes veida izjaucu. Foto varētu būt kaut kad vēlāk.
xxx Stunden - ich habe nicht ausgestickt......, aber ich habe für meine Tochter eine Mütze gestricht. Das erste Variant - Baskenmütze habe ich aufgetrennt. Das Foto könnte irgendwann später sein.

1 komentārs:

Raphaela teica...

Liebe Rita,
vielen herzlichen Dank für die Verlinkung!
Tschüss und viele Grüße von Raphaela