pirmdiena, 2009. gada 21. decembris

Ziemassvētku RR/Weihnachten RR

Šodien varu parādīt savu trešo izšūto kartiņu, ko izšuvu Ziemassvētku RR ietvaros, jo Evuciitis to saņēma jau sestdien./Heute kann ich meine dritte Karte zeigen, die ich im Rahmen des Weihnachten RR Projektes ausgestickt habe, weil Evuciitis sie am Samstag schon bekam.

 Vakar vakarā izcepu vēl viena veida Ziemassvētku cepumus - ar kokosriekstu skaidiņām un mandelēm. Gardi gan!Recepti norakstīju pie hyggelig. Parādīt gan nevaru, jo vakar arī salūza fotoaparāts./ Gestern Abend habe ich noch ein Weihnachtsgebäck gebacken- mit Kokoraspeln und Mandeln. Den Rezept habe ich im Adventskalender bei hyggelig gelesen. Danke dir!Das Bild zeigen kann ich leider nicht, weil von gestern ist meine Digikamera kaputt...

1 komentārs:

Larisa teica...

Красивый орнамент получился. Да ещё и металликом вышит. Рита, ты супер-мастерица!!! И когда всё успеваешь?
Ну вот, какой несчасье - фотоаппарат разбился. Это как всегда, не вовремя... А может - Санта новый принесёт? :) :) :)