piektdiena, 2021. gada 1. janvāris

Jauns laika skaitītājs/ Ein neuer Zeitrechner

 

Vervaco dizains, "Lavandu pulkstenis" jeb  "Provansas augi", 20 cm diametrs, 17 DMC krāsu toņi, viens kontūrlīnijai, audums Aida 18. Ierāmeju  un "palaidu" laika skaitīšanu 30.decembrī.
Provansas augi Latvijas sniegā. Bet ārā bija gaišāks!
Design Vevaco, "Die Lavendeluhr" oder "Die Pflanzen von Provence", 20 cm im Durchmesser, 17 DMC Farbtöne, ein für die Konturen, Stoff Aida 18.  Ich habe am 30.Dezember eingerahmt und die Zeitrechnung "angelassen".
Die Pflanzen von Provence im Lettlands Schnee. Aber draußen war es heller!
*******
 Un putniņš gatavs. Bet diedziņu pietiek vēl pāris.
Und das Vögelchen ist fertig. Aber die Garne reichen noch für ein paar.

5 komentāri:

Rita teica...

Wunderschöne Uhr, die perfekt zum Neujahr passt!

Jutta teica...

Oh, die Uhr ist ja schön geworden und du hast sie so toll fotografiert, ein guter Start im neuen Jahr. Das kleine Rotkehlchen habe ich auch schon gestickt, wir haben hier im Vogelhaus ab und zu Rotkehlchen, sie sind sehr scheu.
Ein gutes neues Jahr für dich und deine Familie und bleib gesund,
deine Jutta

Anda teica...

Kolosāli! Skaists pulkstenis un jau gatavs!
Tas bija no gatava komplekta ar visiem rādītājiem?

RitaGri teica...

Paldies, Anda!
Jā, tas bija komplekts ar visu mehānismu, ko ieguvu izlozē vasaras tusiņā. Kādreiz domāju, kā var tādu pulksteņa mehānismu salikt?! Nu zinu!

Schokolädles Zuhause teica...

Wunderschön liebe Rita !