sestdiena, 2015. gada 3. janvāris

Pirms../ Bevor..

drošiem soļiem doties 2015.gada gaitās, atskats uz paveiktajiem darbiņiem 2014.gadā.
mit sicheren Schritten in den Weg vom Jahr 2015 sich begeben, der Rückschau auf die Werke vom 2014.
 Izšuvumi - pārsvarā apsveikumiem un grāmatzīmēm. Die Ausstickarbeiten - meistens für Glückwunschkarten und Lesezeichen.
 Radoši ar papīru. Schöpferisch mit Papier.
Adīti un tamborēti. Gestrickte und gehäkelte.
Ar šujmašīnas palīdzību tapušie. Mit Hilfe von der Nähmaschine entstandene.

Vēl izmēģināju roku rakstu veidošanā projektā "Mustermittwoch". Noch habe ich versucht am Projekt "Mustermittwoch" teilzunehemen.
Saņemtie - apmaiņas projektos, dāvanās un izlozēs. Die bekommene - in den Tauschprojekten, als Geschenke und in den Verlosungen.
*******
Rokdarbu plāns 2015.gadam:
- turpināšu izšuvumu "Pivoine"/peonijas, diz. Veronique Enginger, ar ko esmu pieteikusies krustdūriens.lv Otrās Elpas projektā,
- izvēlēšos glezniņu un izšūšu rados gaidāmajam mazulim,
- izšūšu zilonīšu grāmatzīmes,
- izadīšu lakatu no Pāces vilnas,
- turpināšu kvadrātiņu tamborēšanu,
- un darbi, kas šobrīd vēl nav plānā, bet kurus es īstenošu.
Handarbeitsplan für das Jahr 2015:
- die Vortsetzung der Aussticharbeit "Pivoine", Designerin Veronique Enginger, mit der am Ausstichprojekt "Zweiter Atem" teilnehmen werde,
- ich wähle ein Bild für ein kommendes Baby in der Verwandschaft aus und sticke es aus,
- weiteres Aussticken der Elefentenlesezeichen,
- ich werde ein Tuch aus Wolle stricken,
- ich häkele weiter die vierfarbigen Grannys,
- und noch bestimmt die Arbeiten, die noch nicht im Plan sind, aber die ich bestimmt verwirkliche.

Un kādi ir jūsu rokdarbu plāni? Und wie sind eure Handarbeitspläne?

9 komentāri:

Anonīms teica...

skaisti 2014.gada darbi :) Un plāni vēl skaistāki. lai izdodas!!!!

Manja A. teica...

Das waren tolle Werke im Jahr 2014! ;-)
glG, Manja

Rita teica...

So viele Schönes! Ich wünsche dir viel Zeit zum Kreativsein auch 2015!

Kanopamy teica...

Weiterhin so schönes Schaffen, Rita und alles Gute für 2015.
Es grüsst dich, Karola

Sixspārne teica...

Jauks, ražens un krāsains bijis Tavs 2014.gads! Lai piepildās 2015.gada plāni! Laimīgu Jauno gadu! :)

JennyB. teica...

Hallo liebe Rita,
ich wünsche dir ein gutes neues Jahr und weiterhin so schöne Ideen.
Du machst ja ganz tolle Sachen, die gefallen mir sehr gut.
Vielen Dank für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog, ich habe mich sehr gefreut.
Sei ganz lieb gegrüßt
von Jenny

olginaa teica...

Skaisti, krāsaini un daudzveidīgi darbiņi. Super. :-)
Lai jaunie darbiņi izdodas!
Laimīgu jauno gadu!

Daina teica...

Fantastiski darbi sanākuši! Lai radošais gars nezūd un mūza vienmēr sēž uz pleca kopā ar brīvā laika veci!

erna-riccarda teica...

Liebe Rita,
du warst sehr, sehr fleißig, wenn man deine Fotosammlung ansieht. Und es sind alles schöne Werke, du kannst stolz darauf sein.
Ich freue mich schon auf deine neuen, deine Liste klingt sehr interessant :-)
Liebe Grüße, Erna