svētdiena, 2012. gada 27. maijs

Vissiltākais 20.maijs/ Der wärmste 20.Mai

Noteikti šis varētu nebūt arī vissiltākais 20.maijs, bet kopš 1996.gada - noteikti. Šajā datumā ir dzimusi mana meita, tāpēc laika apstākļus esmu ievērojusi. Parasti šī diena ir vējaina(austrenis vai ziemelis) un vēsa, lielākoties saulaina. Taču šoreiz - silta. Te mana kartiņa jubilārei. Motīvs no The world of Cross Stitching 189 pielikuma ar Madeira diedziņiem. Ar nelielām izmaiņām, burta N vietā - 16.
Arī putniņa motīvs. Šuvu, nezinot pie kā tas aizlidos. Saņēma teātra (pieticīgāk un pareizāk - dramatiskā kolektīva) kolēģe.
Bestimmt dieser konnte auch nicht der wärmste 20.Mai sein, aber seit dem Jahr 1996 - bestimmt. An diesem Datum ist der Geburtstag meiner Tochter, deshalb habe ich das Wetter an diesem Tag wahrgenommen. Gewöhnlich ist dier Tag windig (Ost- oder Nordwind) und kühl, aber meistens sonnig. Diesmal war der 20.Mai warm. Hier meine Geburtstagskarte an das Geburtstagskind. Das Motiv ist aus The world of Cross Stitching 189 Beilage mit dem Madeira Garn. Mit einer kleinen Veränderung, anstatt der Buchstabe N -16.
Auch das Vogelmotiv. Ich habe ausgesticht, aber wusste nicht zu wem es fliegt. Die Karte hat zum Geburtstag meine Theaterkollegin(richtiger Volkstheater) bekommen.

Un vēl daži maija mirkļi. Und noch einige Maifotos.
Negaiss, kurš nāca, pagrozījās un aizgāja neizlijis. 
Das Gewitter, der kam, drehte sich und ging weg, ohne zu regnen.

Manas ķīnietes jeb China Town. Meine Chineserinennen oder China Town.

2 komentāri:

Kunzfrau teica...

Was für schöne Fotos: die Karten und die Blumen! Schön!!!

Gruß Marion

Beertje Zonn teica...

Lovely is the bird!