svētdiena, 2010. gada 22. augusts

Mazuļa RR/Baby RR

 

Šovasar piedalījos sava foruma http://www.krustduriens.lv/ Mazuļa RR. Tā norise bija nedaudz savādāka. Mēs pavasarī pieteicāmies, ka piedalīsimies. Kad piedzima bērniņš, es saņēmu paziņojumu (kartiņa pa labi) no Holandes, un tad sūtīju savu apsveikumu (kartiņa pa kreisi).
"Fotografēts" diemžēl ar skeneri...
In diesem Sommer habe ich in unserem Forum http://www.krustduriens.lv/ an BabyRR teilgenommen. Der Verlauf war ein wenig anders. Im Frühling haben wir zur Teilnahme angemeldet. Als das Baby zur Welt kam, habe ich die Bekanntmachung (die Karte rechts) aus Niederlanden bekommen, und dann habe ich meine Grußkarte geschickt (die Karte links).
"Foto" ist leider mit Scanner gemacht...

2 komentāri:

Larisa teica...

Какой *вкусный* тортик с машинками))) Чудо-расчудесное!!! )))

Anonīms teica...

Ach ist das eine süße Karte!
Klasse gemacht
lg
Angie