pirmdiena, 2012. gada 31. decembris

Manas 2012.gadā izlasītās grāmatas/ Meine 2012 gelesene Bücher

Šo ziņu ik pa brīdim papildināju. Šodien uzrakstīju mazus komentārus. Diese Nachricht wurde das ganze Jahr erweitert. Heute habe ich kurze Kommentare verfasst.
*******
Tā kā bloga sīkrīkos es nevaru parādīt savas izlasītās grāmatas tā kā es gribētu, tad tā būs viena ziņa, ko es papildināšu un atjaunošu. 
Un drīz -  23.aprīlī Pasaules grāmatu diena.
Man vienmēr ir interesanti paskatīties, ko lasāt jūs.
Da ich nicht so meine gelesene Bücher zeigen kann, wie ich möchte, deshalb wird das dieses Post sein, das ich  immer erweitere und erneuere. Und - bald kommt auch der Welttag der Bücher, am 23.April. 
Für mich ist immer interessant zu sehen, was ihr lest.
Priekšskatīt Priekšskatīt Priekšskatīt
Nikolass Evanss "Drosmīgie", Sofi Oksinena "Attīrīšanās", Rūta Šepetis "Starp pelēkiem toņiem". Grāmatas par karu, okupāciju un cilvēkiem kara un tā seku dzirnās. Smagi, bet vērtīgi. Die Bücher über den Krieg, die Okkupation und die Menschen in Mühlen vom Krieg und von seinen Folgen. Schwer, aber wertvoll.




Vanesa Difenbau "Ziedu valoda"
Gada labākā grāmata. Das beste Buch des Jahres.


Attēls no no šejienes










Alles halb so schlimm! (suhrkamp taschenbuch)Lilly Brett "Alles halb so schlimm"
Ebreju dzīve emigrācijā un šausmīgās atmiņas. Das Leben de Juden in Emigration und die schrecklichen Erinnerungen.








 
Anna Rancāne "Bezdelīgu pasts/ Pylni kārmani dabasu" Viena grāmata divās valodās - latviski un latgaliski. Anna Rancāne - mana mīļākā latviešu/latgaliešu dzejniece. Ein Buch in zwei Sprachen - Lettisch und Lättgalisch(auch als Dialekt genannt). Anna Rancāne - meine lettisch/lättgalische Lieblingsdichterin.

Mērija Anna Šafere, Annija Barouza 'Gernsijas Litertaūras un tupeņmizu pīrāga biedrība" Gada aizraujošākā grāmata, cilvēku spēks, atjautība okupācijas apstākļos. Das spannendste Buch des Jahres - die Kraft und die Schlagfertigkeit der Menschen während der Okkupation. Attēls no: 

 Tikšanās ar Gundegu Repši  virtuvē un pie galda. Das Treffen mit Gundega Repše in der Küche und am Tisch. Attēls no:

 

Sāra Larka "Maoru dziesma"
Grūti bija atcerēties visus varoņus, jo 1.daļu lasīju pirms laba laiciņa, taču tikpat aizraujoši. Es war schwer an alle Gestalten sich erinnern, weil das 1.Teil ich vor längeren Zeit gelesen habe, aber es war auch spannend.
Attēls no:





Haruki Murakami "Kafka liedagā" Iepazīšanās ar Murakami. Sajūsmā neesmu, bet bija interesanti. Das Kennenlernen mit Murakami. Ich bin nicht begeistert, aber es war interessant.
 Attēls no:








Megija Stīvotera "Trīsas"
Pasakas mannepatīklasīt. Bet dažas mūsdienu gan.
Ich mag keine Märchen, aber einige moderne Märchen lese ich gern.









Hauki Murakami "Skarbā brīnumzeme un pasaules gals"
Piedodiet, Murakami kungs, bet līdz pasaules galam netiku, pietika ar skarbo brīnumzemi. Bet tas nenozīmē, ka nemēģināšu lasīt citas. Entschuldigen Sie, bitte, Herr Murakami, aber ich kam nicht bis zum Weltende, für  mich war es genug mit dem harten Wunderland. Aber das bedeutet nicht, dass das letzte Buch von Murakami war.
Attēls no:

Alise Kuipere "Dzīve uz ledusskapja durvīm" Aizkustinoši, arī sāpīgi. Bewegend, auch schmerzhaft.

Attēls no:
 
Frederiks Beigbeders "Mīlestība ilgst trīs gadus"Ironiski. Sajūsmā neesmu. Ironisch. Ich bin nicht begeistert.Attēls no:


1 komentārs:

Andrea teica...

Oh ich komme gar nicht mehr zum Lesen, nun ja "Alles hat seine Zeit..."
Kafka am Strand habe ich mal als Hörbuch gehört, das war so langsam, so schön und mit einer tollen Vorlesestimme.
Stricken und hören geht gut ♥

LG Andrea