svētdiena, 2014. gada 14. septembris

Pie šujmašīnas/ An der Nähmaschine

 Mans kosmētikas maciņš bija jau pamatīgi nolietojies. Sen jau vajadzēja ķerties pie šī darbiņa - uzšūt jaunu. Audums labi zināms. Bet piegrieztni nolēmi izmantot citu. Paldies Daniela par to! Man tas bija jauns izaicinājums pie šujmašīnas. Maciņa piegrieztnē tas ir ieteikts kā penālis, bet manam līdzņemamajam kosmētikas daudzumam pilnīgi pietiek. Odere tumši brūna, rāvējslēdzējs no iepriekšējā maciņa. Praktiski viss ir reciklēts, izņemot flizelīnu un diegu.
 Meine Kosmetiktasche war schon am Ende seines Lebens. Schon längst musste ich an diese Arbeit gehen - eine neue zu nähen. Der Stoff ist schon bekannt. Aber den Schnitt beschloss ich einen anderen zu verwenden. Danke Daniela dafür! Für mich war das eine neue Herausfoderung an der Nähmaschine. Die Anleitung ist für das Feder/ Stiftemäppchen empfohlen, aber für meine Kosmetik, die ich mitnehme, reicht es sehr gut. Der Innenstoff ist braun, der Reißveschluss ist von der alten Tasche, Praktisch ist alles Recycling, außer Vlieselin und Garn


 Bet pie šujmašīnas es pavadīju vēl kādu laiciņu. Aber an der NM habe ich noch ein Weile verbracht.
 Šis veļas maisiņš nebūtu nekas īpašs, bet kokvilnas audums ir iegādāts tajos laikos, kad auduma veikalā bija jāņem tas, ko atveda. Bija doma šūt blūzi, bet laikam nebija lemts. Tā nu meita paziņoja, ka viņa labprāt gribētu tādu garo naktskreklu. Tā nu "vēsturiskais" audums gandrīz viss ir izmantots.
Dieses Wäschesäckchen wäre nichts Besonderes, aber den Baumwollstoff habe ich in den Zeiten(Sowjetzeiten) gekauft, als man musste das kaufen, was ins Geschäft geliefert wurde, weil sonst war dort fast leer. Ich hatte ein Gedanke, die Bluse zu nähen, aber irgendwie blieb der Stoff unberührt. Neulich hat die Tochter mitgeteilt, dass sie aus diesem Stoff gerne ein langes Nachthemd hätte. Und so ist der "historische" Stoff fast verbraucht.

trešdiena, 2014. gada 10. septembris

Mana 2.rakstu trešdiena/ Mein 2.Mustermittwoch

Kāds gan rudens augs bija par iedvesmu šim rakstam?
Welche Herbstpflanze diente für Inspiration für diesen Muster?
Viena no šīm indīgajām skaistulēm. Šo kompozīciju savam skolas darbam palūdza nofotografēt meita. Es tad nu to arī izmantoju savam trešdienas rakstam. Ar to es dodos uz Mihaelas blogu.
Eine von diesen giftigen Schönheiten. Diese Komposition hat meine Tochter gebeten für ihre Schularbeit zu fotografieren. Ich habe sie dann nun für meinen Mittwochmuster genutzt. Damit gehe zum Blog von Michaela.

ceturtdiena, 2014. gada 4. septembris

1.Muster-Mittwoch/ 1.rakstu trešdiena

Ar šo sēņu kolāžu piedalos Mihaelas bloga Müllerin Art trešdienas akcijā Muster-Mittwoch - trešdienas raksts jeb musturs. Septembrī tur noris augļu un dārzeņu rakstu mēnesis. Jau kādu laiku sekoju šim blogam, vēroju, krāju iedvesmu, pati vēl neuzdrošinos zīmēt, varbūt sagatave zīmogam beidzot sagaidīs pārvērtības, tad taps arī kāds raksts. Bet šo veidoto ar Picasa palīdzību nosaukšu par "Sēņu ārprātu", kas valda Latvijā.
Mit dieser Pilzencollage nehme ich an der Muster-Mittwoch bei Michaela im Blog Müllerin Art teil. Im September läuft der Obst- und Gemüsemustermonat. Schon eine Weile folge ich diesem Blog, ich beobachte, sammle Eingebung, ich wage noch nicht selbst was zu zeichnen, vielleicht der Rohling für einen Musterstempel erwartet die Verwandlung, dann entsteht auch ein Muster. Aber diesen Muster, den ich mit der Hilfe von Picasa gemacht habe, nenne ich "Pilzenwahnsinn", der auch zur Zeit in Lettland herrscht.
 Vai tu jau savas sēnes parādīji?! Hast du schon deine Pilzen gezeigt?!

pirmdiena, 2014. gada 1. septembris

Atkal mazs un vēl salds/ Wieder klein und noch süß


Šķēru meklētājs "aizlidoja" pie manas vēstuļdraudzenes, kura arī ir čakla rokdarbniece.
Der Scherenfinder ist zu meiner Brieffreundin "geflogen", sie ist auch tüchtige Handarbeiterin.
*******



Šokolādes mafini pirmssvētku - Zinību dienas ieskaņā. Man šokolāde vislabāk garšo tīrā veidā, bet šie mafini izdevās tiešām šokolādīgi, bet tā kā atļāvos mazu pašdarbību receptes interpretācijā, tad varbūt tāpēc izskats nav gluži kā mafinam. Recepte atrasta interneta plašumos, iespējams, ka uzcepšu vēl kādreiz.
Die Schokoladenmuffins in der Vorfeierstimmung - vor dem Beginn des neuen Schuljahres. Ich mag Schokolade am besten pur, aber diese Muffins waren wirklich schokoladig, da ich einige Veränderungen im Rezept gemacht habe, vielleicht deshalb sehen sie nicht schön als Muffins aus. Das Rezept kommt aus Internet, es ist möglich, dass ich sie noch backe.