svētdiena, 2011. gada 9. oktobris

Puķītes rozītes dārziņā zied/ Bunte Blümchen

Šī būs ziņa par dažādiem ziediem.
Un vispirms - rudenīgs sveiciens ar laimiņu jeb čīksteņu ziediem, kas šoruden zied īpaši krāšņi.
Heute wird ein Post über verschiedene Blumen sein.
Zuerst - herbstliche Grüße mit Sedum oder Fetthennenblüten, die an diesem Herbst besonders prachtvoll blühen(besonders fett sind:)).
Un tagad mani veidotie ziediņi.
Izšuvu apsveikumu retro stilā savai vēstuļdraudzenei.
Und jetzt meine gewerkelten Blümchen.
Die Glückwunschkarte habe ich für meine Brieffreundin ausgestickt.
Ziediņu veidošanas nodarbība kā apsveikuma daļa Skolotāju dienā. Tā nu man tapa mana Skolotāju dienas puķe. Lai būtu krāšņāka, tai būtu derējušas vairākas ziedlapiņu kārtas, un man jāpatrenējas auduma apdedzināšanā.
Blümchenschmuckunterricht am Kaffeetisch war als Grüßteil am Lehrertag. So entstand meine Lehrertagblume. Die Blume konnte prachtvoller sein, dafür bräuchte frau mehrere Blütenblätter, und ich muss noch Tranieren, wie frau besser die Blätter anbrennt.
Un šodien bija kārtējā projekta rokdarbu nodarbība, bija iespēja izmēģināt filcēšanu. Tad nu šāds rudens zieds "uzziedēja", dažas teica, ka tas atgādinot Ziemassvētku zvaigzni. Ir iesākts vēl viens mazs darbiņš, bet mājās neatbilda darba materiāls turpmākai filcējuma apstrādei. Tad nu turpinājums sekos nākošajā nodarbībā.
Und heute war das nächste Handarbeitstreffen, es gab die Möglichkeit, Filzen zu lernen. So erblühte solche Herbstblume, einige sagten, dass das der Weihnachtsstern sei. Ich habe noch eine Filzarbeit begonnen, aber zu Hause passte ein Material nicht für die Vollendung der Arbeit. Dann bleibt das bis zum nächsten Treffen.
Protams, abiem pēdējiem ziediņiem jābūt savās vietās, pie piemērota tērpa.
Natürlich, müssen die beiden letzten Blümchen bei der passenden Kleidung sein.

Nav komentāru: