trešdiena, 2011. gada 6. aprīlis

Pavasara dzestrajiem rītiem/ Wenn es morgens noch kühl ist

Nesen mana meita man saka: "Tu gatavo visu kaut ko citiem, bet man nē..." Tad nu es izadīju uzreiz divas lietas. Vienu lentu meita bija noskatījusi žurnālā, otru internetā. Kad teicu, ka pīņu adīšanu viņa ir apguvusi, uz to man viņa atteica, ka viņai būtu jāada līdz nākošajam pavasarim. Tā nu es izadīju pati, lai neskrien plikām austiņām.
Neulich sagt meine Tochter, das ich nur für andere was mache, aber nicht für sie... So habe ich gleich zwei Sachen gestrickt. Ein Band hat sie in einem Magazin gesehen, aber das zweite - im Internet. Als ich ihr gesagt habe, dass sie Zopfenstricken gelernt hat, erwiderte sie, dass sie bis zum nächsten Frühling stricken würde. So habe ich selbst gestrickt, damit ihre Ohrchen nicht frieren.

4 komentāri:

ieva teica...

Izskatās tiešām jauki!

Simba teica...

Die Stirnbänder sind sehr hübsch geworden.

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Ta ir smukin Rita...paldies par apciemot un dzimsanas dienas greetings...Dzintra

FadenStille teica...

Sie stehen nicht jedem und sind hier der Tupfen auf ein hübsches Gesicht....
Liefs Anett