otrdiena, 2011. gada 25. janvāris

Vasaras ziedi ziemas sniegos/ Die Sommerblumen im Winterschnee


No savas vēstuļdraudzenes Margitas, kas dzīvo Austrijā, dāvanā saņēmu divus Orchidea komplektiņus. Nu tie ir gatavi, ieguvi pieredzi apdrukātas Aidas izšūšanā. Un teikšu, ka šūt uz baltas kanvas ir daudz jaukāk, jo apdruka bija diemžēl nevienmērīga, t.i. uzdrukātie krustiņi bija mazāki nekā viena rūtiņa un neprecīzi. Tāpēc gatavā darbā bija redzamas pāris krāsa svītras, ko es gribēju dabūt laukā, mērcējot ūdenī, bet ne īpaši veiksmīgi. Apdruka pavisam neizgāja, pat iekrāsoja rozītes zilganas.. Un kā veicas jums ar apdrukātu aidu?
Bet ir viena laba ziņa. Diegu pietiktu vēl vienam izšuvumam. Tāpēc līdz 5.februārim varat pieteikties uz šiem komplektiņiem, kur būs shēmas, krāsains attēls un diedziņi, jums būs jāpiemeklē tikai audumiņš(komplektā tā bija Aida 14). Ja būs vairākas gribētājas, rīkošu izlozi.
Von meiner Brieffreundin Margit aus Österreich habe ich zwei komplette Stickpackungen geschenkt bekommen. Nun sind sie fertig, ich habe die Erfahrung bekommen, wie man/frau auf dem bedrucktem Aida stickt. Und ich sage, dass auf weißem Aida geht das Sticken viel besser, die gedruckten Kreuzchen waren kleiner und unpräzis. Deshalb gab es in der fertigen Arbeit einige farbige Striche zu sehen, die ich durch Weichen rauskriegen möchte, leider nicht besonders glücklich. Die Striche gingen nicht ganz raus und die Röschen wurden ein wenig blau.. Und wie geht es euch mit dem bedrucktem Aida?

4 komentāri:

Unknown teica...

Izskatās bagātīgi un skaisti!

Hela teica...

Ļoti skaisti izšuvumi. Ja tu neteiktu, ka tur kaut kas nav tā kā vajag, nezinātu (ar visu pētīšanu neko neieraudzīju). Greznas kartiņas!

Kas jādara, lai pieteiktos? Jāpaziņo šeit? Tad es piesakos. :)

Sanita G. teica...

Es gribētu shēmiņu šitādām! :)
© peliite

Unknown teica...

Rita, es arī ļoti gribētu shēmiņu, kartiņas fantastiskas...
Varbūt shēmiņas var digitāli savairot, diedziņus piemeklēt?

/LiRu