piektdiena, 2015. gada 21. augusts

Čuk čuk bānītis/ Tuff tuff tuff die Eisenbahn

Rīt ar vilcienu es varēju doties uz foruma www.krustduriens.lv tusiņu, bet diemžēl.. Toties rīt ar šo vilcienu došos pie sava krustdēla. Svinēsim viņa 5 gadus. Zinu, ka viņam ļoti patīk vilcieni, viņš tos daudz zīmē. Man jau dāvana gaviļniekam bija sagādāta, kad, meklējot kādu citu motīvu, ieraudzīju šo, un uzreiz man bija skaidrs, ka šūšu. Laiks man vēl to atļāva. Tā nu es "spēlējos", šķirstot Cross Stitcher 2015.gada marta numuru. Tur vēl ir somiņa kā stacijas ēka, bet tai nu gan man laika būtu pietrūcis.
Dizainere: Durene Jones.
Morgen konnte ich mit dem Zug zum Kreuzsticherinnentreffen sich begeben, aber leider.. Dafür begebe ich mich mit diesem Zug zu meinem Patensohn. Wir feiern seine 5 Jahre. Ich weiß, dass er sehr die Züge mag, er zeichnet sie gern. Ich habe schon das Geschenk besorgt, als ich bei der Suche von einem anderen Motiv, dieses erblickte, und wusste sofort, dass ich den Zug aussticken werde. Die Zeit hatte ich dafür. So habe ich "gespielt" während ich das Magazin Cross Stitcher 2015 März blätterte. Da ist noch eine Tasche als Bahnhof, aber dafür hätte mir die Zeit gefehlt. 
Designerin: Durene Jones

 Vagonus lokomotīvei var piekabināt kādā secībā vēlas.
Die Wagen kann man in der beliebigen Reihenfolge ankuppeln.



Atļāvos  veikt nelielas izmaiņas dizaineres zīmējumā - izšūt Latvijas karodziņu.
Einige Änderungen in der Zeichnung der Designerin habe ich gemacht - ich habe die Lettlands Flagge ausgestickt.

svētdiena, 2015. gada 2. augusts

Tomēr vasara un blogam jau 6/ Doch der Sommer und der 6.Blogjahrestag

Jāņogu rausis, recepte no "Ievas Virtuves" jūlija numura. Šis jau ir trešais cepiens. Rozīnīti kūkai piedod riekstu, saldā krējuma un ogu virsiņa. No šī paša numura cepu arī ērkšķogu kūku, kas bija daudz vienkāršāka, bet arī garšīga.
Šī kūka bija sveiciens vārda dienā, bet jums - mana bloga lasītājām, lai ir sveiciens mana bloga gadadienā, jau 6.!
Der Rote Johannisbeerenfladen, das Rezept aus dem Magazin "Evas Küche" Juli Nummer. Dieser ist schon der dritte Fladen. Das besondere Geschmack gibt dem Kuchen die obere Schicht mit Nüssen und Sahne, und Beeren. Aus demselben Magazin habe ich auch  einen Stachelbeerenkuchen gebacken, der viel einfacher war, aber auch sehr lecker.
Dieser Kuchen war als Geschenk für den Namenstag, aber für euch - meine Blogleser ist er als Gruß zum 6.Jubiläum meines Blogs.
Zemenītes ir nogatavojušās. Die Erdbeeren sind reif.

Raspodiņi vēl top. Nezinu, kā noformēšu, bet man iepatikās ļoti šis motīvs.
Der Frauenmantel entsteht noch. Ich weiß nicht, wie ich das Motiv gestalten werde, aber mir hat es sehr gefallen.
Un jau uzziedējuši. Und schon erblüht.
********
Recycling
 No veca - jauns. Bija kimono halāts, tagad daži veļas maisiņi. 
Aus Altem - Neu. Es war einmal ein Kimono Morgenmantel, jetzt - einige Wäschetaschen.
Bija - cepure un šalle, tagad - tamborētas čībiņas. Pasen jau vēlējos notamborēt, nu šajā vēsajā vasarā pienāca tas brīdis, kad tiešām noderēja. 
Es war einmal eine Mütze und ein Schal, jetzt gehäkelte Hausschuhe. Ich wollte schon längst sie häkeln, nun kam in diesem kühlen Sommer die Zeit, dass sie nützlich waren.