trešdiena, 2014. gada 15. oktobris

Sveicieni rudens jubilāriem/ Grüße an Herbstgeburtstagskinder

Kad nepieciešami apsveikumi, tad jāņem sarūpētie materiāli, jāpazibina adatiņa un jāizdomā, kā to visu sakombinēt.
Wenn man eine Glückwunschkarte braucht, dann muss man die vorhandenen Materialien nehmen, mit Nadel was schaffen und ausdenken, wie man das alles zusammen kombinieren.



Vēl pēdējās rudens rozes, katra ar sava toņa sarkano, ir vēl trešā (kas bija pirmā), bet to nācās pabeigt ar divu toņu salikumu, tāpēc dāvināta netiks, tā būs kādam darbiņam sev.
Noch die letzten Herbstrosen, jede mit ihrem roten Ton, ich habe noch die dritte (die die erste war), aber die musste ich mit zwei roten Tonen beenden, deshalb wird sie nicht verschenkt, die bleibt für mich selbst.
*******





Grāmatzīme ar veiksmes zilonīti (snuķis uz augšu) un Shaun the Sheep motīva kartiņa dzimšanas dienas gaviļniecei. Un, protams, pieskaņota iesaiņojuma saldums.
Das Lesezeichen mit dem Glückselefanten (Rüssel hoch) und eine Glückwunschkarte mit dem Shaun the Sheep motiv für das Geburtstagskind. Und natürlich ein passend eingepackte Süßigkeit.

trešdiena, 2014. gada 1. oktobris

Mana 3.rakstu trešdiena/ Mein 3.Mustermittwoch

Pie Mihaelas tā jau ir 101.rakstu trešdiena, man tikai, bet varētu teikt arī - jau 3. Beidzot esmu ķērusies pie zīmodziņu grebšanas. Materiālu - lielo dzēšgumiju biju sagādājusi pirms kāda gada, veiksmīgi atradu arī skolas laikā iegūto grebjamo. Un ķēros klāt! Protams, roka jātrenē. Bet zīļu zīmogus var spiest. Kādam laikam(es domāju - rudens laikam) tie būs arī rotājums manam vēstuļpapīram un aploksnēm. Ar šo rakstu tad nu piedalos pie Mihaelas oktobra mēneša Rudens rakstu kolekcijas veidošanā. Zīļu krāsa patiesībā ir zaļa.
Saviem rakstiem esmu pagatavojusi skiču burtnīciņu, pagaidām tai nav vāka noformējuma. Bet.. kas lēni nāk, tas labi nāk, tā es gribētu domāt. Un kur gan man jāsteidzas?
Bei Michaela ist das schon der 101. Mustermittwoch, bei mir nur, aber vielleicht könnte man sagen - schon 3. Endlich bin ich mit Stempelmachen angefangen. Das große Radiergummi habe ich schon vor etwa einem Jahr besorgt, glücklicherweise habe ich das Schnittmesser aus der Schulzeit gefunden. Und ich ging an die Arbeit ran! Natürlich, ich muss noch meine hand trainieren. Aber die Eicheln kann ich stempeln. Für eine Zeit(ich denke - Herbstzeit) werden sie meinen Briefpapier und meine Briefumschläge schmücken. Mit diesem Muster nehme ich dann nun bei Michaela an der Oktobermonat Herbstmustersammlungbildun teil. Die Eicheln sind eigentlich grün.
Für meine Muster habe ich ein Skizzenheft gebastelt, es hat noch keinen Muster auf dem Umschlag. Aber.. was langsam kommt, das gut kommt, so möchte ich denken. Und ich habe doch keine Eile.