sestdiena, 2012. gada 31. marts

Pavasara apmaiņas projekts/ Frühlingswichtel

Krustduriens.lv lapā tika organizēts pavasara apmaiņas projekts - maināmies ar jebkādā tehnikā veidotu adatu spilventiņu. Man bija prieks veidot adatu spilventiņu pichupelei. Viņas pārsteigums mani sasniedza vakar.
In unserem Forum auf der www.krustduriens.lv wurde der Frühlingswichtelprojekt organisiert, wir konnten die Nadelkissen in der beliebigen Handarbeitstechnik machen und tauschen. Ich hatte die Freude für pichupele ein Biscornu zu machen. Ihre Überraschung hat mich gestern erreicht.
Atverot pārsteigumu pilno kastīti! Beim Öffnen des überraschungsvollen Päckchens!
Burvju kastītes bagātības: adatu spilventiņš- zieds, vēstule uz ļoti skaista papīra, apsveikums, gardums+piekariņš ar izšuvumu Art Deco stilā, atslēgu piekariņi, kur ievietot izšuvumus, grāmata "Dekoratīvi auduma ziedi" un rotājumi Lieldienām.. Pichupele ir ļoti uzmanīgi izraudzījusies dāvaniņas. 
Paldies, mani viss iepriecināja! 
Die Schätze des Wunderpäckchens: Nadelkissen-Blume, der Brief auf einem schönem Briefpapier, Osternkarte, Leckerei, Schlüsselanchenger mit der Stickerei im Art Deco Stil, Schlüsselanhänger für Ausstickarbeiten, das Buch "Dekorative Stoffblumen" und Osterndeko. Pichupele hat sehr aufmerksam die Geschenke für mich ausgesucht. Mich hat alles erfreut!
Adatu spilventiņš - zieds, tik pavasarīgs! Nadelkissen-Blume, ganz in Frühlingsstimmung!
Man būs jauns atslēgu piekariņš!Ich habe jetzt einen neuen Schlüsselanhänger!
Ceru, ka tev patika mans biskornītis "Strazdus gaidot", Sylvia Kuhnert dizains, un no nelielā pielikuma taps atkal kaut kas skaists. Ich hoffe, dass pichupele mein Biscornu "In Erwartung auf Stare", Design von Sylvia Kuhnert, gefällt. Und im Geschenk - "Rohstoffe" für neue Kunstwerke von pichupele.

svētdiena, 2012. gada 18. marts

Tomēr vēl izšuju/ Ich sticke noch aus

Ar šo darbiņu no SC žurnāla gatavā komplektiņa atsāku izšūšanu šajā gadā. Gaišākās dienas vedināja uz izšūšanu, bet vēl nebija konkrētu darbiņu, tāpēc paņēmu šo komplektiņu. Tagad jāpadomā par noformējumu.
Mit dieser Arbeit aus dem SC Magazin habe ich in diesem Jahr mit dem Aussticken wieder begonnen. Die hellen Tage ermunterten auf das Aussticken, da ich keine konkrete Arbeiten hatte, habe ich dieses fertige Komplet genommen. Jetzt muss ich über die Ausgestaltung überlegen.
Kartiņu viktoriāņu ziedu stilā izšuvu vārda dienas gaviļniecei, manai vēstuļdraudzenei tepat Latvijā. Kartiņas motīvs no CSCS žurnāla, Lesley Teare dizains.
Die Namenstagskarte im viktorianischen Blumenstil habe ich für meine Brieffreundin hier in Lettland ausgestickt. Der Motiv der Karte aus dem Magazin CSCS, Design von Lesley Teare.
Trīs izšūšanas darbi ir procesā.
Drei Ausstickenarbeiten sind im Prozess.

svētdiena, 2012. gada 11. marts

Ziediņi/ Blümchen

Kuru ziediņu jūs izvēlētos kā rotājumu savai cepurei? Tas tāds retorisks jautājums. Bet manai kolēģei būs jāsniedz konkrēta atbilde jeb izvēle, jo viņa vēlējās kādu. Tā kā es arī nevarēju izvēlēties, kuru tamborēt, tad notamborēju veselas trīs. Vispār viņa tās varētu mainīt katru nedēļu.
Welches Blühmchen würdet ihr als Schmuck für eure Mütze wählen? Das ist eigentlich eine rhetorische Frage. Aber meine Kollegin soll ganz konkrete Antwort geben und Auswahl treffen, weil sie ein Blümchen haben möchte. Da ich auch nicht wählen konnte, welche muss ich häkeln, habe ich drei gehäkelt.Übrigens könnte sie jede Woche eine andere wählen.
Šo? Dieses?
Varbūt šo? Vielleicht dieses?
Vai šo? Oder dieses?

Svētdienas kadrs, 11.marts/ Eine Sonntagsaufnahme, der 11.März

Pievienojos Diānas aicinājumam un publicēju savu svētdienas kadru. 
Ich gehorche dem Ruf von Diāna und poste auch meine Sonntagsaufnahme.
Amariļļu ziedu "gājiens" turpinās. Der Amaryllenblühtenzug geht weiter.

svētdiena, 2012. gada 4. marts

Svētdienas kadrs, 4.marts/ Eine Sonntagsaufnahme, der 4.März

Pievienojos Diānas aicinājumam un publicēju savu svētdienas kadru. 
Ich gehorche dem Ruf von Diāna und poste auch meine Sonntagsaufnahme.
Ir! Ja, es gibt!