sestdiena, 2011. gada 26. marts

Pie mākslinieces/ Bei der Künstlerin

Šorīt gaiša rītā, lasot jūsu blogus, izpildīju testu un ieguvu savu portretu. Bet ir man arī šeit līdzinieces:)
Heute am hellen Morgen habe ich einen Test gemacht und mein Porträt bekommen. Aber ich habe auch hier einige Seelen- und Gesichtverwandten.

piektdiena, 2011. gada 25. marts

Pavasarīgs adījums/ Eine Strickarbeit für den Frühling

Pirmdien man zvana radiniece un jautā, vai es varētu izadīt cepuri. Es jautāju, vai mazbērniem? Nē, viņai māsa esot atvedusi dziju, un viņa gribētu sev. Uzņēmos šo darbiņu, divos vakaros uztapināju. Tā kā bija iedotas trīs krāsas, tad jautājums bija, kā tās savienot ar rakstu un kādu. Tāds nu ir rezultāts. Dzija -100% aitas vilna. Pavasaris būšot garš un auksts, tā šodien varēja spriest pēc Māras dienas...
Am Montag ruft mich meine Tante an und fragt, ob ich eine Mütze stricken kann. Ich frage, ob für Enkel? Nein, sie hat von ihrer Schwester viel Garn geschenkt bekommen und sie möchte für sich selbst. Ich habe diesen Auftrag aufgenommen, und an zwei Abenden war sie fertig. Da ich die Wolle in drei Farben bekam, dann war die Frage, wie und mit welchem Muster ich sie verbinde.Und so sieht sie fertig aus. Der Garn - 100% Schafswolle. Der Frühling wird noch lang und kalt sein, so wurde heute am Frühlingsmariatag vorgesagt...

Sniegpulksteņu laiks/ Die Schneeglöckchenzeit

Sniegs atkāpjas, un dienasgaismu ir ieraudzījuši sniegpulkstenīši. Tie ir atraduši vietu uz pāris grāmatzīmēm, kas bija neliels dāvanas pielikums divām pavasara jubilārēm. Motīvi no kāda sena žurnāla "Lena". Ar pirmo grāmatzīmi vēlos piedalīties Formula rukodeliya izsludinātajā konkursā "Pavasaris nāk".
С первой закладкой участвую в конкурсе "Весна идёт" на блоге Formula rukodeliya.
Der Schnee geht langsam weg, und das Tageslicht haben die Schneeglöckchen erblickt. Sie haben auch den Platz auf ein paar Lesezeichen gefunden, das eine kleine Beilage zu Geschenken an zwei Frühlingsgeburtstagskinder war.
 ..ar sniegpulksteņiem pavasaris zvana.. mit Schneeglöckchen lautet der Frühling..
Vāciņi kartēm(kredītkartēm vai veikalu atlaižu kartēm u.c.)ar marta motīvu, ko izveidojusi Sylvia. Jubilāres vārds ir saistīts ar mazo laimes nesēju kukainīti. Ar filcu darbojos pirmo reizi, skaistāk šķiet būtu bijis ar audumu, bet īsti piemērota nebija un šausmīgi grūti bija apsēsties pie šujmašīnas.
Die Kartentasche mit Märzmotiv von Sylvia. Der Name des Geburttagskindes ist mit dem kleinen Glücksbringerkäferchen verbunden, die Verkleinerungform vom Namen Māra - Mārīte - Marienkäferchen. Mit Filz habe ich zum ersten mal gearbeitet, vielleicht  wäre mit Stoff schöner gewesen, aber es gab keinen passenden und es war sehr schwer an die Nähmaschine sich zu setzen.

ceturtdiena, 2011. gada 17. marts

Ceļojošā balva


Paldies Helai par ceļojošo balvu.

Ceļojošo balvu gribu nodot tālāk: Diemžēl atļaušos nenosaukt konkrētus blogus, bet, kas vēlas var šo balvu ievietot savā blogā.

Noteikumi balviņas saņēmējiem:
1. Saņemot balviņu - pateikties par to!
2. Savā blogā ielikt saiti uz blogu, no kura saņēmāt balviņu.
3. Savā blogā ielikt balvu!
4. Izvēlēties piecus rokdarbu blogus, kuriem tālāk nodosiet šo balvu.
5. Pievienot saites uz šiem blogiem.
6. Izvēlētajiem pieciem balvas ieguvējiem ar komentāriem nodot ziņu par balvas piešķiršanu.

piektdiena, 2011. gada 11. marts

Freitags-Füller

Schon ist es eine Weile her, als ich einen Freitags-Füller von Barbara gefüllt habe...
6a00d8341c709753ef01156f545708970c

1. Beim Aufwachen habe ich verstanden, dass ich noch im Bett kuscheln kann, weil es noch nicht geklingelt hat. .
2. Ich muss ordentlicher in Zeitplanung sein, aber es fällt mir schwer.
3. Im Kino bin ich schon längst nicht gewesen, und wann gehe ich?
4. Wenn man einen Abend vom Internet frei lässt, dann kann man es auch lassen.
5. Fastenzeit ist für viele Leute sehr wichtig .
6. Im Winter brauchen meine Hände eine gute Handcreme.
7. Was das Wochenende angeht, heute Abend freue ich mich auf ein Treffen mit meiner Tante , morgen habe ich einige Haushaltsarbeiten geplant und Sonntag möchte ich was nach Lust und Laune machen !

pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Esmu atgriezusies un dāvana/ Bin wieder da und ein Geschenk

Dažādu iemeslu, kā arī datora problēmu dēļ sen neko neesmu rakstījusi un arī maz ko šeit lasījusi. Atgriežos ar ziņu par saņemto dāvaniņu  - pateicības kartiņu no Sabine par viņas bloga lasīšanu un komentēšanu . Liels paldies par jauko putniņu!
Wegen verschiedenen Gründe und Computerprobleme schon längst habe ich hier nichts geschrieben und auch wenig was in euren Blogs gelesen. Ich komme zurück mit einer Nachricht über ein kleines Geschenk, das ich von Sabine für das Lesen und Kommentieren in ihrem Blog bekommen habe. Vielen lieben Dank für das süße Vögelchen!