svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Vārda dienas!/Namenstage



Šodien ir mana vārda diena! Bet es neesmu vienīgā gaviļniece, sūtu mīļus sveicienus savām vārda māsām un gandrīz vārda māsām – Vitai un Olitai! Savā vārda dienā vēlos parādīt dāvanas, ko pagatavoju diviem vārda dienu gaviļniekiem. Cik tomēr labi, ka mēs sveicam vārda dienās, tad var droši sveikt, jo vārda diena ierakstīta kalendārā, un var pagatavot mazu, bet mīļu dāvaniņu.
Heute ist mein Namenstag! Aber ich bin nicht die einzige, die den Namenstag heute feiert. Ich schicke ganz liebe Grüße an meine Namensschwestern und fast Namensschwestern – Vita und Olita, die heute auch den Namenstag haben. In meinem Namenstag möchte ich zwei Geschenke zeigen, die ich für zwei Namenstagsjubilare. Es ist so gut, dass wir in Lettland zum Namenstag gratulieren. Das kann man/frau sicher machen, weil der Name im Kalender geschrieben ist, und frau kann ein kleines, aber liebes Geschenk machen.
Grāmatzīme, un atkal Art Nouveau stilā, manai kolēģei Vitai.
Das Lesezeichen, wieder im Art Nouveaustil, war für meine Kollegin Vita.


Avantūras laikā tapušais jautrais nīlzirdziņš atrada savu mājvietu gultas kabatsomiņā un tika uzdāvināts krustdēliņam Laurim vārda dienā. Un līdzi devās arī dzīvespriecīgais lāčuks. Šūšana man padevās diezgan raiti, bet kāda profesionālāka šuvēja atrastu savus trūkumiņus. Un audums arī nebija gluži tāds, kādu es biju iedomājusies, bet skatiena piesaistīšanai šis ir veiksmīgs un daži toņi saskan ar zvēriņa krāsām.
Während der Mystery-SAL entstandenes lebensfrohes Nilpferdchen fand sein Zuhause in der Hängebetttasche und sie bekam mein Patensöhnlein Lauris zum seinem ersten Namenstag. Der lebensfrohe Teddybär ging auch mit. Mit dem Nähen ging es mir ganz gut voran, obwohl eine Schneider schon manche Fehler fände. Und der Stoff war auch nicht ganz so, wie ich vorgestellt habe, aber für den Blickfang ist dieser gut und manche Farben stimmen mit den Farben von dem Tierchen überein.



piektdiena, 2010. gada 12. novembris

Romantiskā balva/ Ein romantisches Award

No Rafaela, kas pārvalda blogu http://blumenbunt.blogspot.com/ , saņēmu šo skaisto balvu. Paldies , Rafaela! Es ar lielu prieku pieņemu šo balvu, bet tālāk ļauju izvēlēties katrai, kurai patīk šā balva!
Varat arī izpildīt īstos nosacījumus:
1.Paziņot, no kā ir saņemta balva, uzrakstot bloga adresi;
2.Uzdāvini šo balviņu 15 blogu veidotājām, ko tu esi nesen atklājusi.
Von Raphaela, die das Blog Blumenbunt hat, bekam ich dieses schöne Award. Vielen Dank, Raphaela! Ich nehme mit großer Freude diese Award an, aber weiter könnt ihr das Award nehmen, wem es gefällt!
Mit dem Erhalt dieses Awards sind zwei Regeln aber verbunden:

1.) Akzeptiere den Award, indem du den Namen/Blog auf deinem Blog postest, von dem du ihn bekommen hast.
2.) Verschenke den Award an 15 andere Blogs, die du kürzlich entdeckt hast und hinterlasse dort einen Kommentar




trešdiena, 2010. gada 10. novembris

Adījumi mazulim/ Gestricktes für Baby

Šis komplektiņš tapa manam mazajam krustdēliņam. Zābaciņi ir tieši laikā, bet priekš cepurītes vēl jāpaaugas. Dzija - 100% vilna.
Esmu pabeigusi arī vienu slepeno izšuvumu. Šodien diemžēl neatradu piemērotu audumu noformēšanai, bet atradu kāda cita izšuvuma noformēšanai.
Dieses Komplett entstand für meinen kleinen Patensohn. Die Stiefelchen passen, aber für die Mütze soll er noch wachsen. Garn - 100% Wolle.
Ich habe eine geheime Ausstickenarbeit beendet. Heute habe ich einen passenden Stoff für die Ausgestaltung nicht gefunden, aber ich habe den Stoff für die Ausgestaltung einer anderen Stickarbeit doch gefunden.