otrdiena, 2016. gada 12. jūlijs

"Otrā Elpa" vasarā/ "Zweiter Atem" im Sommer

 Jā, jau vasaras posma "Otrās Elpas" pirmā nedēļa ir garām. Man veikums 1285 krustiņi. Pieteicu arī otro darbu - Sārto eņģeli. Zilajam jānopērk divi diedziņi, arī sārtajam pāris vajag. 
Grūti, ja sevi jāpiespiež daudz nestaigāt un nedarboties(pēc operācijas), bet cik labi, ka ir šāds vaļasprieks - sēdi tik un šuj:)
Ja, die erste Woche von dem Sommerprojekt "Zweiter Atem" ist vorbei. Meine  Leistung - 1285 Kreuzstiche. Ich habe auch die zweite Arbeit angemeldet - den rosafarbenen Engel. Für den blauen brauche ich zwei Garne, auch für den rötlichen einige.
Es ist schwer, wenn man sich selbst zwingen muss viel nicht zu gehen und nicht aktiv zu sein(nach der OP), aber, es ist so gut, dass ich solches Hobby habe - sitz nur und sticke aus!
Sargājiet sevi! Lai jums jauka vasara! Schont eure Gesundheit! Einen schönen Sommer weiter!

4 komentāri:

erna-riccarda teica...

Oh, der Engel ist wunderschön, wenn er auch noch gar nicht fertig ist.
Ein edles Stickbild, auf dessen Fertigstellung ich schon sehr neugierig bin.
Liebe Grüße, Erna

Klaudia teica...

Liebe Rita,
der Engel sieht schon wunderschön aus!Eine schöne Stickarbeit. Ich wünsche dir gute Besserung!
Liebe Grüße
Klaudia

Larisa teica...

Рита, ты такая молодец, что вышиваешь эти замечательные дизайны.. Мне очень нравятся ангелы, но почему-то у меня не получается вышивать их... Успехов тебе!! И ровных крестиков!!!

Sigita teica...

Man laikam nebūtu ne tikai pacietības izšūt, bet arī krustiņus skaitīt :D
Izšūšana brīdī, kad nevar daudz staigāt un fiziski strādāt, jā, tas gan ir labi. Lai arī sīkāk neko nezinu, ceru, ka operācija ir izdevusies. Lai Tev laba veselība un xxx stundas!