svētdiena, 2015. gada 1. marts

Peonijas un sniegpulksteņi/ Pfingstrosen und Schneeglöckchen


"Otrās Elpas" 7.nedēļa - košā nedēļa - tikai rozā. Bet vismazāk krustiņu. Bet nebija jau mērķis arī izšūt visvairāk :)
Die 7. Woche vom "Zweiter Atem" ist lebhaft in den Farben - nur rosa. Aber am wenigsten sind die Kreuzstiche. Aber ich hatte auch kein Ziel, am meisten zu sticken :)
*******
Iedvesmojoties no pavasarīgajiem laika apstākļiem, rādās vēlme izplaucēt sniegpulksteņus vismaz zīmodziņu formā. Pie citām mājā jau piesaulītē zied gana krāšņi šie mazie pavasara vēstneši. Savā puķu dobē ieraudzīju tikai vienu ziediņu. Ar ziediņu rakstiem došos pie Mihaelas, lai pievienotos rakstu veidošanas akcijā.
Das frühlingshafte Wetter brachte mich zur Anregung, die Schneeglöckchen erblühen lassen, wenigstens in der Stempelform. Bei anderen Häusern blühen an der Sonnenseite diese Frühlingsboten schon ganz schön. In meinem Blumengarten habe ich nur ein Blümchen erblickt. Mit diesem Blümchenmuster gehe ich zum Michaelas Blog, damit an der Mustermittwochaktion teilzunehemen.

1 komentārs:

Agnese St. teica...

Simpātiski sniegpulkstenīši saplaukuši!
Un peonijas arī arvien krāšņākas top!