piektdiena, 2015. gada 27. marts

Manas R kartiņas/ Meine R Karten

projektā "Burtu vēstules".
Piesakoties dalībai šajā projektā, mana galvā virmoja domas par sniegpulksteņiem. Varbūt tāpēc, ka es tik ļoti gaidīju šos pirmos pavasara ziediņus, bet tiem, vismaz pie manas mājas, bija grūti izaugt un izplaukt bez sniega(man tā liekas, ka tiem vajadzēja sniegu). Tad nu man bija sniegpulksteņu plaucēšana uz kartiņām. Tas bija mans mēģinājums darboties ar akvareļzīmuļiem. Es ļoti labi apzinos, ka gribēšana man ir lielāka, ka varēšana(lasi: talants zīmēt), bet man tā gribējās izpausties.
im Projekt "Buchstaben-Briefe".
Als ich zum Projekt angemeldet hatte, haben in meinem Kopf die Gedanken um die Schneeglöckchen geflimmert. Vielleicht deshalb, weil ich so sehr auf diese ersten Frühlingsblümchen wartete, aber sie, zumindest bei meinem Haus, hatten ohne Schnee die Probleme zu wachsen und erblühen(ich habe  so gedacht, dass sie den Schnee brauchten). So ließ ich die Schneeglöckchen auf den Karten aufblühen. Das war mein Versuch mit den Aquarellstiften zu zeichnen. Ich bin mich damit ganz klar bewusst, dass mein Wille größer als mein Können(lies: Fähigkeit) ist, aber ich möchte mich so äußern. 
Skice, mēģinājums, 
Die Skizze, der Versuch,
galarezultāts.
das Endergebnis.
Arī aploksnēm tika akvareļzīmuļu pieskāriens
Auch die Briefumschläge bekamen die Berührung vom Aquarellstift
un pēc tam arī manu sniegpulksteņu zīmodziņu piespiedieni.
und danach auch die Drücke von meinen Schneeglöckchenstempeln.
*******
Vēl pēc nedēļas biju uz sniegpulksteņu viļņa, un tapa apsveikuma kartiņa un aizceļoja tālu uz austrumiem.
In einer Woche war ich noch auf der Schneeglöckchenwelle und so habe ich eine Glückwunschkarte gezeichnet, und sie hat weit Richtung Osten in den Weg sich begeben.
*******

*******
Esmu saņēmusi jau kartiņu ar Ü burtu no Sandras. bet to parādīšu nākamnedēļ, kad būs tā nedēļa.
Un vēl - šodien piedalījos Eiropas projekta "Satiec savu meistaru" darbnīcās. Par to nākamajā ziņā.
Ich habe auch die Ü Karte von Sandra bekommen, aber die zeige ich in der kommenden Woche, wann die Zeit dieser Karte ist. 
Und noch - heute habe ich an den Workshops vom Europaprojekt "Triff deinen Meister" teilgenommen. Darüber poste ich im nächsten Post.

6 komentāri:

Sigita teica...

Man (kā nezīmētājai)atklātnes patīk - puķes var atpazīt:) Un pavasarīgas:)

Kanopamy teica...

Einfach nur schön,Rita wie Du den Frühling ankündigst.

Liebe Grüsse, Karola

Schokolädles Zuhause teica...

Ich mag Schneeglöckchen und die Karten sind einfach wunderschön !!! Du kannst so toll malen !!

Agnese St. teica...

Ļoti interesantā projektā esi iesaistījusies, Rita!
Ļoti, ļoti, ļoti man patīk Tevis izveidtais sniegpulksteņu zīmogs, skaists!!!
Ar interesi gaidīšu nākamās vēstules.

Polyxena1981 teica...

Vielen Dannk für deine schhöne Karte, ich habe mich sehr darüber gefreut. Sie ist wirklich wunderschön geworden

Liebste Grüße zu dir :-)

LOCKwerkE teica...

Wow, das gefällt mir sehr sehr gut. Die Schneeglöckchen als erste Frühlingsboten (neben dem Zwitschern der Vögel)ganz klasse ausgesucht und zeichnerisch sehr stilvoll umgesetzt. VG Karin