svētdiena, 2015. gada 8. februāris

Otrā Elpa - 4, zilonītis - 5/ Zweiter Atem - 4, Elefant - 5



Šonedēļ četras reizes mazāk krustiņu peonijas bildē. Pagājušajā bija 1971. Toties mans Vasarsvētku rožu (burtiski tulkojot no vācu valodas, zied jau tās arī ap Vasarsvētkiem) darbs ļoti labi noderēja kā rekvizīts Pils vakara izrādē.
"Marija: Bet ko jūs šujat, skolotāj?
Skolotāja: Rožu pušķi. Sarkanas un rozā rozes."
In dieser Woche sind viermal weniger Kreuzstiche in meinem Peonienbild. In der vorigen Woche waren sie 1971. Aber mein Pfingstrosenbild passte sehr gut als Requisit in der Vorstellung vom Schlossabend.
"Maria: Aber was sticken sie aus?
Lehrerin: Einen Rosenstrauß. Rote und rosa Rosen."
********
Un rindā ir nostājies vēl viens zilonītis. Un tādam mazam darbiņam ir vajadzīgi 988 krustdūrieni (atbilstoši skaitot citus dūrienus).
Und in der Reihe ist noch ein Elefent angetreten. Und für so eine kleine Arbeit braucht man 988 Kreuzstiche (wenn man entsprechend andere Stiche zählt).


6 komentāri:

Manja A. teica...

Es geht voran... ;-)
Schönen Sonntag, Manja

Larisa teica...

Шикарный дизайн!! Очень красивый пион получается... :) Рита, ты молодец !!

Agnese St. teica...

Kāds skaists rozā pumpuriņš uzplaucis!!! Redz kā peonijas plaukst un plaukst, lai gan vēl ziema un sniegs!

Anonīms teica...

tas rozais, nu tas rozais - riktīgi pa manai gaumei :) Skaisti šuvumi!

Hela teica...

Kā man patīk tavas peonijas!

RitaGri teica...

Paldies par prieku par manām peonijām!
Vai jūs varētu ieteikt, kā es varētu uzlikt funkciju, ka es varētu rakstīt atbildi pēc komentāra.