svētdiena, 2012. gada 4. novembris

Mazuļa RR/ Baby RR Cats Rule




Krustiņlapā (www.krustduriens.lv) ir gandrīz noslēdzies Mazuļa RR. Gandrīz, jo vēl jau gaidām Margery mazulīti. Šoreiz tēma - kaķu stāsti. Visu praktiskai lietošanai un acu priekam noformēja mūs prasmīgā šuvēja Xelluc.
Im Kreuzstichforum www.krustduriens.lv ist fast zu Ende das Baby RR. Fast, weil wir noch auf das Baby von Margery warten. Diesmals ist das Thema - Katzen. Alles für das praktische Nutzen und für die Augenfreude hat unsere geschickte Schneiderin Xelluc genäht.

4 komentāri:

Elīnas brīvlaiks teica...

skaists kaķis un dāvana mazulim un mammai :)

Andrea teica...

Hast Du diese schönen Bilder alle gestickt??????

Ich bewundere Stickereien von Hand, es ist eine Arbeit die ganz viel Liebe und Zeit brauch ♥

LG Andrea

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Šīs dāvanas ir tikai skaisti .... vienkārši perfekta!

erna-riccarda teica...

Oh, ich liebe Katzen, und diese Stickereien sind wunderschön. Ein großes Lob auch an Xelluc für die perfekte nähtechnische Verarbeitung.
LG, Erna