otrdiena, 2011. gada 19. jūlijs

Gaiši brūnais ir modē/ Hellbraun ist in

Jūs jau zināt, kādas ir manas attiecības ar šujmašīnu... bet, ja tā var meita tikt pie kārotā mežģīņu krekliņa, tad mierīgi un nesteidzoties vakar es to izdarīju. Piegrieztni zīmēju pēc viņas trikotāžas topiņa, tikai pēc meitas vēlēšanās izveidoju slīpu pagarinājumu lejas daļā. Vēl tikai jāsagādā piemērots - gaišs vai tumšs topiņš, bildē tikai pielāgotais variants. Audumu pirku Abhakan veikalā.
Ihr weißt schon, wie meine Beziehungen mit der Nähmaschine sind..., aber, wenn meine Tochter so ihr gewünschtes Shirt bekommen kann, dann in Ruhe und ohne Hektik habe ich das gestern gemacht. Den Schnitt habe ich nach einem ihren T-Shirt gezeichnet, ich habe nur nach dem Wunsch meiner Tochter eine schräge Verlängerung im unteren Teil gemacht. Nur muss man einen passenden hellen oder dunklen Top finden, hier im Bild ist nur eine angepasste Variante.

3 komentāri:

Kunzfrau teica...

Also du musst doch eine gute Beziehung zu deiner Nähmaschine haben. Das Shirt ist doch klasse geworden!

Gruß Marion

ieva teica...

Ļoti drosmīgs gājiens - ķerties pie mežģīņu šūšanas. Un rezultāts perfekts, visu cieņu!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Tas ir loti smuki...man patik!!! Dzintra