svētdiena, 2010. gada 29. augusts

Izloze ir notikusi/ Verlosung ist stattgefunden

Atradu internetā numuru ģeneratoru un veicu izlozi. Diemžēl ģeneratora bildīti neizdevās man šeit ievietot.   Un izlozi ar zīmīšu vilkšanu nevaru nofotografēt. Tātad  izlozē piedalījās 11 blogotājas ar komentāriem + viena bez bloga(komentārs bija foruma lapā)=12. Veiksminiece ir Marita.  Lūdzu atsūti savu adresi uz manu epastu rgritagri@gmail.com.
Man ir jāatvainojas, ka izloze notiek 29.augustā. Es biju pareizi domājusi par svētdienu, taču biju kļūdījusies ar datumiem. Varbūt kāda vēl būtu piedalījies izlozē...
Paldies visām, kas piedalījās šajā izlozē un atstāja jaukus komentārus. Paldies jaunajām lasītājām, paldies visām par mana bloga lasīšanu un mīļiem, uzmundrinošiem un konstruktīviem komentāriem.
Ich habe einen Nummerngenerator im Internet gefunden und die Verlosung gemacht. Leider geling mir es nicht das Bild hier einstellen. Und eine Verlosung mit dem Zettelziehen kann ich leider nicht aufnehmen. Also in der Verlosung nahmen 11 Bloggerinnen mit Kommentaren und + eine ohne Blog(das Kommentar war in unserem Forum)=12. Die Glückliche ist Marita.
Ich muss mich entschuldigen, dass die Verlosung am 29.August statt fand. Ich habe richtig als Verlosungstag den Samstag geplant, aber ich habe das Datum verweckselt. Vielleicht hätte noch jemand teilgenommen...
Danke euch allen, die an der Verlosung teilgenommen und nette Kommentare hinterlasssen haben. Danke den neuen Blogleserinnen, Danke allen für das Lesen meines Blogs und für die lieben, aufmunternden und konstruktieven Kommentare.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Herzlichen Glückwunsch an die Gewinnerin.
lg
Angie
:-)