otrdiena, 2010. gada 13. jūlijs

ATC!

No savas vēstuļu un bloga draudzenes Larisa saņēmu 2 ATC(Artist Trading Card). Paldies!Cпасибо! Šīm kartītēm ir īpašs izmērs un var veidot dažādās tehnikās. "Čeļabinskas vecpilsēta. Stacija" kartiņa ir no sērijas "Pilsēta"un otra manai meitai "Ziedu taureņi". Tagad veidosim mēs, jo šī ir apmaiņa, materiāli man jau ir savākti. Tad, kad būs gatavas, pastāstīšu ko sīkāk par ATC.
Von meiner Brief- und Blogfreundin Larisa habe ich zwei ATC bekommen. Diese Kärtchen haben einen besonderen Maß und "frau" kann sie aus verschiedenen Materialien machen. Das Kärtchen " Die Altstadt von Chelyabinsk. Bahnhof" ist aus der Serie "Stadt" und das zweite für meine Tochter -  "Die Blumenschmetterlinge". Jetzt machen wir, weil hier ein Tausch ist, die Materialien habe ich schon. Als meine fertig sind, erzähle ich auch mehr über ATC.

Nav komentāru: