svētdiena, 2009. gada 29. novembris

Kāda maza dāvaniņa/Ein kleines Geschenk

Šo maciņu uzdāvināju kolēģei vārda dienā. Izšuvums ir mans, bet sašūšanā palīdzēja māsīca. Šis jūgendstila alfabēts no Cross Stitcher decembra numura man ļoti iepatikās, un bija uzreiz kam uzšūt.
Diese kleine Kosmetiktasche habe ich meiner Kollegin zum Namenstag geschenkt. Die Ausstickarbeit ist meine, aber bei dem Nähen hat meine Kusine geholfen. Dieses Art Nouveau Alphabet aus dem Cross Stitcher/Dezember hat mit sehr gefallen, und es gab jemand, dem ich die Initialen sticken konnte.


3 komentāri:

erna-riccarda teica...

Eine wirklich schöne, geschmackvolle Tasche. Deine Kollegin hat sich bestimmt sehr gefreut.
LG von Erna-Riccarda

Anonīms teica...

Die sieht traumhaft aus!
Wunderschön!
Da hat sich deine Kollegin bestimmt riesig gefreut.
lg
Angie
:-)

Kristīne Spriedēja Krūmiņa teica...

Ļoti jauks maciņš ir sanācis.